اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در جریان سفر روسف به مسکو

رؤسای جمهور برزیل و روسیه با یکدیگر دیدار می‌کنند

رئیس‌جمهور برزیل در سفر به روسیه با همتای روس خود دیدار خواهد کرد.

رؤسای جمهور برزیل و روسیه با یکدیگر دیدار می‌کنند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله سور»، «دیلما روسف» رئیس‌جمهور برزیل در چارچوب اجلاس کشورهای عضو بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی) روز پنج‌شنبه با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود دیدار خواهد کرد.

در این دیدار هر دو طرف به بررسی رویدادهای ورزشی بزرگی که در سال‌های آتی با آن روبرو هستند از جمله برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه و همچنین برگزاری مسابقات المپیک در برزیل خواهند پرداخت.

مشاور رئیس‌جمهور روسیه به خبرنگاران اعلام کرد، با وجود این که این دیدار برای اولین روز اجلاس پیش‌بینی شده بود، رئیس‌جمهور برزیل بنا بر دلایل سیاسی داخلی عصر روز 8 جولای وارد «اوفا» (پایتخت جمهوری باشکورتوسان در روسیه) می‌شود و این دیدار نیز شب 9 جولای صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد که در این دیدار پیش بینی شده که دو طرف درباره وقایع ورزشی بین‌المللی مهم پیش‌رو از جمله بازی‌های المپیک 2016 در «ریودوژانیرو» (پایتخت برزیل)، جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه، بازی‌های زمستانی دانشجویان جهان در سال 2019 در روسیه و دور تابستانی این رقابت‌ها در برزیل با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

این دومین سفر بین‌المللی رئیس‌جمهور برزیل در دو هفته اخیر است؛ وی چند روز پیش نیز برای دیدار با «باراک اوباما» همتای آمریکایی خود به واشنگتن سفر کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول