اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

اهتمام دولت به رفع موانع تولید واحدهای صنعتی

استاندار خراسان شمالی گفت: دولت با ارائه لایحه رفع موانع تولید که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، نشان داد که به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اهتمام دارد.

اهتمام دولت به رفع موانع تولید واحدهای صنعتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید علی‌اکبر پرویزی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی به مناسبت روز صنعت اظهار کرد: قانون رفع موانع تولید به تصویب رسیده و امیدواریم این قانون، باعث رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق تولید شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان داشت: طبیعتاً رفع بخش زیادی از مشکلات واحدهای تولیدی با قانون رفع موانع تولید محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: اساساً این قانون برای واحدهای صنعتی و معدنی مصوب شده و راه‌گشای مشکلات این بخش است.

استاندار خراسان شمالی همچنین بر استفاده از ظرفیت‌ها و منابع مالی صندوق توسعه ملی برای رونق در بخش تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد.

وی بیان داشت: استان از واحدهایی که از ظرفیت این بخش استفاده کنند حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد و این باعث رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی می‌شود.

پرویزی، توجه به مشکلات واحدهای صنعتی در بخش مالیات، نقدینگی، تسهیلات بانکی، و رفع موارد دستورالعمل‌های مزاحم را ضروری خواند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان،راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه با وجود گذشت سال‌ها اما حساب‌های واحدهای بزرگ صنعتی خراسان شمالی به استان انتقال نیافت، گفت: به طور حتم تحقق این موضوع باعث تقویت منابع بانکی استان خواهد شد.

موسی‌الرضا ثروتی اظهار کرد: اکنون یکی از مشکلات صنایع استان سرمایه در گردش بوده که به دلیل ضعیف بودن منابع بانکی استان، شاهد مشکلاتی در این بخش هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان،راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت انتقال حساب واحدهای بزرگ صنعتی خراسان شمالی به استان تأکید کرد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار رفع مشکلات واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاری با منابع طبیعی شد.

قاسم جعفری یادآور شد: با تعامل دستگاه‌های مرتبط باید به سمتی پیش برویم تا این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/63002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول