اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه خراسان جنوبی:

6میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خراسان جنوبی نیاز است

مدیرعامل ستاد دیه مردمی و رسیدگی به جرایم غیرعمد خراسان جنوبی گفت: 106 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان نیازمند 6 میلیارد تومان هستند که سعی می‌شود تا پایان سال با کمک‌های مردمی آزاد شوند.

6میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خراسان جنوبی نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی اربابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در 13 تیرماه، اظهار داشت: این جشن با محوریت زندانیان جرایم غیر عمد و جلب کمک‌های مردمی برای انجمن‌ حمایت از زندانیان و با هدف گسترش فضای ایثار، گذشت، عفو و بخشش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ستاد دیه کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد است، گفت: تصادف و ضرب و جرح‌هایی که در کارگاه‌ها و حوادث کار به وجود آمده است، کسانی که دچار محکومیت‌های مالی به علت مشکل اقتصادی شدند و مردانی که به علت مهریه یا نفقه در زندان هستند در اولویت جرایم غیرعمد قرار دارند.

مدیرعامل ستاد دیه مردمی و رسیدگی به جرایم غیرعمد خراسان جنوبی افزود: برای زندانیان به محض ورود به زندان تشکیل پرونده داده می‌شود و بعد از تحقیق‌های محلی دو مورد جرایم غیرعمد و زندانیان نیازمند مشخص می‌شوند.

اربابی تصریح کرد: تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به زندانیان جرایم غیرعمد داده می‌شود که زندانیان و خانواده‌هایی که دچار صدماتی شدند از آن بهره‌مند ‌شوند.

این مسئول بیان کرد: سال گذشته 86 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اعم از دیه و محکومیت‌های مالی و مهریه و نفقه با مبلغ پنج میلیارد و 700 میلیون تومان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه مردمی و رسیدگی به جرایم غیرعمد خراسان جنوبی ادامه داد: دو موضوع محکومیت‌های مالی غیر از اختلاس و کلاهبرداری و طلاق که به دلیل عدم توجه به ابتدای ازدواج است برای زندانیان جرایم غیرعمد وجود دارد.

اربابی خاطرنشان شد: 106 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان نیازمند شش میلیارد تومان هستند که سعی می‌شود تا پایان سال با کمک‌های مردمی آزاد شوند.

انتهای پیام/22485/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول