اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری نشست نقش رسانه‌ها در پیشگیری از طلاق

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: نشست نقش رسانه‌ها در پیشگیری از طلاق، شنبه با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، رئیس‌کل دادگستری استان و جمعی از مدیران کل خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست نقش رسانه‌ها در پیشگیری از طلاق

سجاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در سال گذشته با دستور سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در کارگروه‌هایی تصمیم بر این شد که رسانه‌ها بر یکی از معضلات فرهنگی و اجتماعی به صورت تمرکزی ورود پیدا کنند و همچنین تمام اقشار را برای رفع آن بکار بگیرند.

وی گفت: سال گذشته طرح مبارزه با ماهواره به صورت ملی اجرا شد اما پیشگیری از طلاق یک طرح بومی و استانی است و شورای عمومی، فرهنگی و اجتماعی استان در جریان اجرای این طرح قرار دارند و کمک‌هایی نیز انجام می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: فرهنگ‌سازی رسانه در مورد این پدیده شوم موثر است و امیدواریم رسانه‌ها در این طرح بتوانند عملیاتی کار کنند.

رضایی ادامه داد: این پدیده شوم بر عهده بسیج رسانه قرار گرفته و تلاش می‌کنیم فرهنگ‌سازی این پدیده شوم در جامعه را به درستی انجام دهیم تا بتوانیم آمار نگران‌کننده طلاق را علاوه برکنترل، کاهش نیز بدهیم.

وی تصریح کرد: نشست نقش رسانه‌ها در پیشگیری از پدیده شوم طلاق شنبه با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، رئیس‌کل دادگستری استان و جمعی از مدیران کل خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/22485/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول