اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آگاهی در گفت‌وگو با فارس:

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن فردا افتتاح می‌شود/حضور 12 هنرمند در این بخش

دبیر بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از افتتاح این بخش خبر داد و گفت: در این بخش علاوه بر 12 هنرمند خارجی، پژوهشگران از کشورهای نیوزلند، ترکیه و گرجستان نیز حضور دارند.

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن فردا افتتاح می‌شود/حضور 12 هنرمند در این بخش

«مهرداد آگاهی» دبیر بخش بین‌المللی بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از آغاز به کار این بخش خبر داد و گفت: بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم چهارشنبه 10 تیرماه مصادف با شب میلاد امام حسن(ع) با حضور هنرمندان و پژوهشگرانی از کشورهای مختلف افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 12 هنرمند حضور دارند، افزود: امسال بیش از 60 هنرمند از کشورهای مختلف آمادگی خود را برای شرکت در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اعلام کردند که پس از بررسی آثار و فعالیت‌های آنها توسط کمیته هنری نمایشگاه، 12 هنرمند از کشورهای بوسنی، فرانسه، کویت، عراق، سوریه، پاکستان (لاهور و اسلام‌آباد)، افغانستان (هرات و کابل) و اندونزی انتخاب شدند.

آگاهی با بیان اینکه هنرمندان قرآنی کشورهای مختلف آثار خود را در بخش بین‌الملل به نمایش می‌گذارند، افزود: در کنار این هنرمندان، پژهشگرانی از کشورهای نیوزلند، ترکیه و گرجستان نیز به نمایشگاه بین‌المللی قران کریم می‌آیند تا علاوه بر معرفی پژوهش‌های خود با فعالیت‌های قرآنی کشورمان نیز آشنا شوند.

دبیر بخش بین‌المللی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه هنرمندان و پژوهشگران خارجی به مدت یک هفته در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت دارند، گفت: این افراد به مدت یک هفته در ایران هستند اما پس از آن آثار این هنرمندان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در معرض نمایش قرار دارد و پس از اتمام نمایشگاه آثارشان به کشورشان ارسال می‌شود.

وی درباره مکان برگزاری بخش بین‌الملل، خاطر نشان کرد: افتتاحیه بخش بین‌الملل فردا چهارشنبه 10 تیرماه با حضور ابوذر ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد و جمعی از فعالان قرآنی ساعت 19 در کنار این بخش واقع در طبقه دوم سالن شیشه‌ای باغ کتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول