اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

افتخاری در گفت‌وگو با فارس:

سخن از تطهیر سران فتنه جز به هم ریختن جلسه فایده‌ای ندارد/حامیان فتنه 88 نمی‌توانند حامی دولت باشند

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات ساختار شکنانه در دو مراسم ضیافت افطار با روحانی، گفت: باید با اظهارات ساختار شکنانه و تطهیر سران فتنه در ضیافت روحانی برخورد شود.

سخن از تطهیر سران فتنه جز به هم ریختن جلسه فایده‌ای ندارد/حامیان فتنه 88 نمی‌توانند حامی دولت باشند

لاله افتخاری نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، به ارزیابی دو مراسم ضیافت افطار روحانی با شخصیت‌های سیاسی و حزبی و همچنین روحانیون و ائمه جمعه که در آن برخی سخنرانان به تطهیر سران فتنه پرداختتند اشاره کرد و اظهارداشت: برگزاری مراسم‌‌ در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام همدلی و همزبانی نام‌گذاری کردند، می‌تواند موجب هم‌افزایی و همدلی شود به شرطی که مدیریت و برنامه‌ریزی درستی شده و افراد حرمت و جایگاه جلسه را نگه دارند.

افتخاری تأکیدکرد: افراد به جای دفاع از اصحاب فتنه، به بیان مطالب مفید و موثر در جهت همگرایی و دفاع از نظام که امروز جامعه به آن نیازمند است، بپردازند.

وی به برخی اظهارات ساختارشکنانه در جهت تطهیر سران فتنه در ضیافت افطار روحانی با شخصیت‌های سیاسی و حزبی و دیدار با علما و ائمه جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: بهتر بود از جلسه شب اول درس گرفته و مدیریت می‌شد تا این اتفاق نیفتد اما متاسفانه شاهدیم که دوباره این اقدام تکرار شد.

این نماینده مجلس گفت:‌ از آقای رئیس‌جمهور انتظار می‌رود برنامه‌ریزی کنند و اجازه ندهند اگر فردی صحبتی فراتر از موضوع جلسه داشته و بخواهد به هنجارشکنی و یا به تطهیر سران فتنه بپردازند سخنرانی کند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه تطهیر سران فتنه در جلسه سربسته فایده‌ای را به همراه نخواهد داشت خاطر نشان کرد: آن افراد نیز بدانند که اگر بارها و بارها در جهت تطهیر اصحاب فتنه اقدام کنند آنان تصمیم‌گیرنده نیستند و مردم و نظام تصمیم خود را گرفتند و جز آن که حرمت جلسه را بر هم زده و همه را ناراحت کنند فایده‌ای به همراه نخواهد داشت.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه مردم از بصیرت خوبی برخوردار هستند، اظهارداشت: فتنه 88 ناامنی‌ها و مشکلات و آسیب‌هایی در کشور رقم زد که به لطف خداوند، هوشیاری رهبری و بصیرت مردم به خوبی خنثی شد و اگر فردی در محیطی سربسته به تطهیر اصحاب فتنه می‌پردازد، مردم به آن توجهی نمی‌کنند و این امر اثر منفی روی مردم دارد در حقیقت کسی که حامی فتنه 88 باشد نمیتواند حامی دولت باشد چرا که این دولت نیز دولت نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول