اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

ضرغامی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

تمهیدات شهرداری برای سهولت تردد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

دبیر بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به تمهیدات شهرداری تهران برای سهولت تردد بازدیدکنندگان،از اختصاص 500 دستگاه اتوبوس از چهار نقطه از تهران برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن خبر داد.

تمهیدات شهرداری برای سهولت تردد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

«برزین ضرغامی» دبیر بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به حمایت و پشتیبانی شهرداری تهران برای برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال گذشته شهرداری تهران با در اختیار قرار دادن فضای باغ موزه و باغ کتاب به نمایشگاه قرآن در برپایی این نمایشگاه مشارکت سازنده‌ای دارد.

به کارگیری 500 اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

وی با بیان اینکه سال گذشته برخی از بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای تردد با مشکلاتی مواجه بودند، افزود: امسال برای رفع این مشکل 500 دستگاه اتوبوس‌ از پایانه آزادی، فلکه چهارم تهرانپارس، پل سیدخندان و مترو شهرری به جابجایی علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اختصاص یافته است؛ همچنین برای سهولت بیشتر ون‌های چرخشی نیز تعبیه شده تا افراد را به نزدیک‌ترین محل نمایشگاه قرآن منتقل کنند.

فاصله حرکت قطارهای مترو خط 1 کاهش می‌ِیابد

ضرغامی با اشاره به اینکه تمامی بخش‌های شهرداری تهران برای ارائه خدمات به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بسیج شده‌اند، گفت: فاصله زمانی حرکت قطارهای خط یک مترو نیز برای اینکه بتواند تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان را تحت پوشش قرار دهد و ازدحام جمعیت مشکلی برای افراد به وجود نیاورد، کمتر می‌شود تا افراد به راحتی بتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه پارکینگ های هم جوار متروی حقانی نیز آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن است، خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پرشورتر از سال گذشته برگزار شود و ما بتوانیم با حمایت و مشارکت شهرداری در ماه پرفضیلت رمضان اوقات خوبی برای شهروندان فراهم کنیم.

به گزارش فارس، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 7 تا 27 ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول