اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

اخذ مجوز فروش 2 هزار لیتر سوخت برای مرزنشینان خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: مجوز فروش 2 هزار لیتر سوخت برای مرزنشینان استان اخذ شده است.

اخذ مجوز فروش 2 هزار لیتر سوخت برای مرزنشینان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌اله خدمتگزار بعد از ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه، ماه خودسازی، خودشناسی، خداشناسی و پرهیز از رفتارهای ناشایست است و امید است بهره لازم و کافی از معنویات این ماه را ببریم.

وی خطاب به مدیران استان گفت: مدیران توجه کنند از هر گونه هزینه بی‌مورد پرهیز کنند و در این راستا بخشنامه برای قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شده که بر مبنای آن باید از هزینه‌های غیرضروری خودداری شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اینکه باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن بایستیم یکی از راه‌های آن اتکا به درآمدهای داخلی و تنظیم کردن برنامه‌های خود براساس برنامه‌های داخلی است.

خدمتگزار به 24 خردادماه اشاره کرد و افزود: در این روز تاریخی مردم بزرگ و متدین ایران پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه سیاسی خلق کردند و دولت تدبیر و امید با حداکثر مشارکت مردم انتخاب شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: امید است این مشارکت حداکثری را دوباره مشاهده کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با درایت دولتمردان تدبیر و امید مردم در شرایط خوبی هستند، یادآور شد: اما برخی از موارد نیاز به نگاه ویژه‌ای دارد که از جمله این حوزه‌ها اشتغال و اقتصاد است.

خدمتگزار با بیان اینکه در حال حاضر ثبات و امنیت بر کشور حاکم است، اضافه کرد: مردم به منتخبان خود اعتماد دارند و امید است امور را به گونه‌ای پیش ببریم که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کشور ایران به بهترین وجه در دنیا بدرخشد.

وی از تشکیل سازمان برنامه و بودجه در استان خبر داد و افزود: این سازمان برای احیای امر بودجه‌ریزی، مبادله موافقت‌نامه‌ها بین دستگاه‌های مختلف و اختصاص اعتبارات فعالیت می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی به خدمت‌رسانی به روستاییان و عشایر تاکید کرد و گفت: خدمت به روستاییان و عشایر یکی از برنامه‌های مهم دولت است که به بحث معیشت، اشتغال و تحصیل این قشر از جامعه توجه ویژه شده است.

خدمتگزار به سفر اخیر مسئولان کشوری که در حوزه خدمت‌رسانی به روستاییان و عشایر فعالیت می‌کنند، اشاره کرد و گفت: با حضور این مسئولان دستورالعمل‌هایی تهیه و ابلاغ شده که از طریق معاونت عمرانی استانداری در استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در حوزه خدمت‌رسانی به روستاییان و عشایر باید نسبت به ترغیب روستاییان و عشایر برای تشکیل تعاونی‌ها با حداقل آورده و حداقل ضامن‌ها اقدام کنند.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: مجوز فروش 2 هزار لیتر سوخت برای مرزنشینان استان اخذ شده است.

خدمتگزار با بیان اینکه با ارزیابی‌های صورت گرفته از تشکیل ستاد خدمات سفر خراسان جنوبی در بین 31 استان کشور رتبه ششم را در حوزه‌های مختلف کسب کرده است، خاطرنشان کرد: از مجموع امتیاز 850، خراسان جنوبی 802 امتیاز را کسب کرده است.

انتهای پیام/69027/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول