اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن به فارس خبر داد

آمادگی 345 نفر برای شرکت در دوره‌های حفظ و قرائت/ برگزاری آزمون‌ها از امروز

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن از نام‌‌نویسی 345 نفر در دوره‌های تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم خبر داد و گفت: آزمون‌های متقاضیان شرکت در این دوره‌ها از امروز 18 خردادماه آغاز می‌شود.

آمادگی 345 نفر برای شرکت در دوره‌های حفظ و قرائت/ برگزاری آزمون‌ها از امروز

«محمد ضرغام» مدیر آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم، اظهار داشت: نام‌نویسی از متقاضیان واجد شرایط در دوره‌های تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم از دوم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه به همت سازمان دارالقرآن صورت گرفت.

نام‌نویسی 345 نفر در دوره‌های تخصصی حفظ و قرائت

وی به شرایط متقاضیان شرکت در دوره‌های تخصصی حفظ و قرائت قران اشاره کرد و افزود: متقاضیان شرکت در دوره‌های حفظ تخصصی قرآن کریم باید حداقل پنج جزء پیوسته از قرآن کریم را حفظ باشند و قاریان نیز از توانمندی‌هایی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتداء و همچنین صوت و لحن برخوردار باشند.

ضرغام با بیان اینکه در مدت تعیین شده برای ثبت‌نام 345 نفر آمادگی خود را برای حضور در این دوره‌ها اعلام کردند، گفت: این دوره‌ها برای خواهران و برادران تدارک دیده شده است که در مدت زمان نام‌نویسی 345 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 72 نفر در رشته حفظ و 68 نفر در رشته قرائت ویژه برادران و همچنین 126 نفر در رشته حفظ و 79 نفر در رشته قرائت ویژه خواهران ثبت‌نام کردند.

برگزاری آزمون‌های دوره‌های تخصصی حفظ و قرائت

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن از برگزاری آزمون تعیین سطح مربوط به دوره‌های تخصصی مرکز آموزش سازمان دارالقرآن خبر داد و افزود: این آزمون‌ها از امروز 18 خردادماه آغاز می‌شود. در این آزمون‌ها صحت حفظ حافظان قرآن کریم و توانمندی‌های قاریان سنجیده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر متقاضیان شرکت در این دوره‌های تخصصی از شهرستان‌ها هستند، گفت: روزهای دوشنبه و چهارشنبه آزمون‌های برادران و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آزمون‌های خواهران در سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود؛ همچنین آزمون‌های متقاضیان شهرستانی نیز هفته آینده به صورت تلفنی اخذ می‌شود.

ضرغام با اشاره به اینکه دوره‌های تخصصی حفظ و قرائت قرآن تابستان سال جاری برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره شوند در دوره‌های تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول