اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

دبیر کمیته کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن خبر داد

برگزاری مسابقاتی با حضور چهره‌های سینما و تلویزیون در نمایشگاه قرآن

دبیر کمیته کودک و نوجوان بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از برنامه‌ریزی برای اجرای 20 برنامه متنوع در این بخش خبر داد و گفت: امسال علاوه بر ساخت انیمیشن قرآنی، مسابقاتی با حضور چهره‌های سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقاتی با حضور چهره‌های سینما و تلویزیون در نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید طهماسبی دبیر کمیته کودک و نوجوان بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از حضور نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال کارگاه‌های نقاشی در بخش‌های آبرنگ، نقاشی دیواری و رومیزی برپا خواهد شد؛ برای نوجوانان و دانش‌آموزان نیز بخش مشاعره و فعالیت‌های ادبی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت انیمیشن‌های قرآنی یکی از بخش‌های موفق سال گذشته بود، افزود: این بخش در نمایشگاه قرآن امسال هم با قوت کار خود را انجام می‌دهد.

دبیر کمیته کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ادامه از برگزاری مسابقات متناسب با گروه‌های سنی مختلف کودکان و نوجوانان با حضور چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بهترین راه انتقال مفاهیم قرآنی استفاده از آموزش‌های غیرمستقیم است در برنامه‌های متنوع این کمیته تلاش می‌شود مفاهیم قرآنی با استفاده از روش‌های جذاب به کودکان و نوجوانان ارائه شود.

طهماسبی با بیان اینکه تمام برنامه‌های این کانون تنها برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی شده است، گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن فرصتی است برای اینکه برنامه‌ها را با تمرکز بر موضوعات قرآنی برگزار کنیم بر همین اساس در بخش کودک و نوجوان سعی داریم به صورت مستقیم و غیرمستقیم افراد را با اهمیت انس با قرآن آشنا کنیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای شناخت عمیق قرآن کریم، افزود: هدف و نوع آموزش‌های ارائه شده در نمایشگاه با توجه به همزمانی برگزاری با ماه مبارک رمضان، در راستای انتقال مفاهیم قرآنی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای این منظور است که امیدواریم در بخش کودک و نوجوان بتوانیم این مسیر را با موفقیت طی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول