اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نماينده ايران در مسابقات قرآن مالزي در گفت‌وگو با فارس مطرح كرد

هدفم نمايش قوت قاري شيعه است/ قراري كه مالايي‌ها با خود گذاشته‌اند

نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزی با اشاره به تصميم ميزبان درباره قاريان ايراني گفت: به دنبال اولي در اين مسابقات نيستم و براي نشان دادن قوت قاریان ایرانی و شیعه به آنجا مي‌روم.

هدفم نمايش قوت قاري شيعه است/ قراري كه مالايي‌ها با خود گذاشته‌اند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس محسن حاجی‌ حسنی کارگر بعد‌ از ظهر فردا ۱۷ خرداد‌ماه ۱۳۹۴ برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی عازم کوالالامپور پایتخت این کشور می‌شود.

اوضاع روحی و جسمی خوبی دارم

حاجی حسنی در گفت‌وگو با فارس اوضاع جسمی و روحی‌اش برای شرکت در مسابقات مالزی را بسیار خوب بیان کرد و گفت: به لطف خدا تمرینات منظم و روزانه‌ خوبی برای آمادگی بهتر دارم و شرایط روحی و جسمی‌ام بسیار خوب است.

تلاوت‌های سال‌های قبل را برای آشنایی با مسابقات گوش می‌دهم

وی از بررسی تلاوت‌های شرکت‌کنندگان سال‌های قبل خبر داد و گفت: از آیین‌نامه مسابقات مالزی اطلاع چندانی ندارم اما با استماع تلاوت شرکت‌کنندگان سال‌های قبل از تعداد سطر‌ها و نغمه‌های استفاده شده توسط آنان مطلع شده‌ام.

از تجربیات نمایندگان سال‌های قبل کشورمان استفاده می‌کنم

نماینده ایران در مسابقات مالزی با اشاره به مشورت با نفرات اعزامی سال‌های قبل به این رقابت‌ها گفت: در روز‌های اخیر با نمایندگان کشور در مسابقات مالزی که سال‌های قبل به این رقابت‌ها رفته‌اند مشورت کرده‌ام و در این رقابت‌ها از تجربیات آنان استفاده خواهم کرد.

استاد ابوالقاسمی به نقل از یکی از مسئولان مالزی می‌گفت: ما به ایرانی‌ها مقام اول نمی‌دهیم

حاجی حسنی از مشورت با احمد ابوالقاسمی برای حضور بهتر در مسابقات مالزی خبر داد و گفت: در نشست شورای عالی قرآن با استاد ابوالقاسمی مشورتی داشتم و وی به من توصیه کرد که با قوت و قدرت بخوان و کار خودت را انجام بده، زیرا من سال گذشته با یکی از مسئولان مسابقات مالزی صحبت کردم و وی گفت: ما به ایرانی‌ها عنوان نخست مسابقات را نمی‌دهیم.

با هدف ارائه یک تلاوت زیبا و مردم پسند به مالزی می‌روم

این قاری ممتاز قرآن کریم از تلاش برای ارائه یک تلاوت زیبا و مردم پسند خبر داد و گفت: من تا سال قبل در هیچ مسابقه‌ای شرکت نمی‌کردم و همیشه سعی داشتم، بهترین تلاوت را به نحو احسن انجام دهم. در مسابقات هم درست همین کار را انجام دادم و به لطف خدا دوم شدم. مطمئن باشید در مالزی هم برنامه من فقط ارائه یک تلاوت زیبا، قوی و مردم پسند است تا قوت قاریان ایرانی و شیعه به جهانیان ثابت شود. حال هر عنوانی که دادند به رضای خدا راضی‌ام.

از مردم التماس دعا دارم

حاجی حسنی در پایان ضمن التماس دعای خیر از هموطنان گفت: از همه مردم شریف ایران التماس دعای خیر دارم تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی و شیعیان در این رقابت‌ها باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول