اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

آغاز ثبت‌نام دومین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ای سال جاری به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از 31 اردیبهشت‌ماه جاری آغاز و تا هفت خردادماه جاری ادامه می‌یابد.

آغاز ثبت‌نام دومین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان در خراسان جنوبی
حسین خوش‌آیند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها ( صنایع دستی، فرش، نان و غله و سایر بخش‌ها) سال جاری در تاریخ 21 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند از تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری تا هفتم خردادماه جاری با مراجعه به سایتhttp://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: در این مراحل آزمون متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها (صنایع دستی، فرش، نان و غله و سایر بخش‌ها) بایستی پس از ثبت‌نام در آزمون از 18 تا 20 خردادماه جاری با مراجعه به سامانه  http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

خوش‌آیند یادآور شد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت، در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 32519616-026 ،32519727-026 و 32522136- 026 ستاد مرکزی این آزمون در استان البرز و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/69027/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول