اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 3 روز

پایان کار نخستین همایش مسئولان بسیج رسانه کشور در گلستان

نخستین همایش مسئولان بسیج رسانه کشور عصر جمعه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه در گرگان به کار خود پایان داد.

پایان کار نخستین همایش مسئولان بسیج رسانه کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در نخستین همایش مسئولان کشوری بسیج رسانه به میزبانی استان گلستان، «شهید محمدعلی روحانی‌فرد» به عنوان نخستین شهید شاخص بسیج رسانه کشور انتخاب شد که روز جمعه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، مسئولان استانی و کشوری و اصحاب رسانه، رسما به عنوان شهید شاخص اصحاب رسانه در سال 1394 معرفی شد.

در همایش مسئولان بسیج رسانه کشور، «شهید محمدرضا معززی» نیز که سابقه فعالیت در عرصه رسانه را داراست به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سال 94 انتخاب شده است.

ساعتی قبل نیز مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به همراه برخی از مسئولان استانی و مدیران رسانه‌های کشور مزار شهید محمدعلی روحانی‌فرد را در روستای «ایلوار» در غرب استان گلستان عطرافشانی کردند و یاد این شهید گران‌قدر را گرامی داشتند.

اما چرا «شهید محمدعلی روحانی فرد» از استان گلستان به عنوان نخستین شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 1394 انتخاب و معرفی شد؟

همه ساله هر یک از اقشار بسیج، شهیدی را به عنوان شهید شاخص استانی و کشوری معرفی می‌کنند که این امر باعث گردید، سازمان بسیج مستضعفین نیز بعد از بررسی‌های خود، اواخر هفته گذشته اعلام نماید که «شهید محمدعلی روحانی‌فرد» به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 1394 انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش، توجه به اهمیت شهید روحانی‌فرد و اقدامات قابل توجه وی در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش حساس وی در منطقه و از طرفی راه‌اندازی نخستین هفته‌نامه مازندران و گلستان فعلی بعد از انقلاب و همچنین قدرت بالای تحلیل و نویسندگی باعث شد که رزومه این شهید بزرگوار به سازمان بسیج مستضعفین منتقل شود تا وی را به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه در سال 1394 مدنظر قرار دهند که این امر میسر شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان در این خصوص به خبرنگار فارس در گرگان گفت: در سال 1393 شهید روحانی‌فرد، شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان گلستان بوده است و باعث افتخار است که این شهید بزرگوار به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور در سال‌جاری انتخاب و معرفی شده است.

علی‌محمد جعفری همچنین از رونمایی «وب‌سایت شهید محمدعلی روحانی‌فرد» به دست مسئولان استانی در این همایش خبر داد و گفت: وب‌سایت «شهید محمدعلی روحانی‌فرد» در خصوص فعالیت‌های این شهید بزرگوار آشنایی با سابقه‌های درخشان وی طراحی و رونمایی شده است که امیدواریم رسانه‌ها از مطالب ارزشمند این سایت بهره کافی را ببرند.

لازم به ذکر است همایش مسئولان بسیج رسانه کشور، پس از سه روز رایزنی در خصوص مسائل گوناگون عصر جمعه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/83013/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول