اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حجت‌الاسلام محمدی:

برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد/ تقدیر از اصحاب رسانه

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری مطلوب مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را ورق خوردن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد/ تقدیر از اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار فعالیتهای قرآنی خبرگزاری فارس آیین اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دقایقی پیش با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

مسابقات قرآن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی

در این برنامه حجت‌الاسلام محمدی طی سخنانی با سپاس خدای متعال برای برگزاری مطلوب مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: خدا را برای برگزاری مطلوب مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و ورق خوردن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی سپاس گذاریم.

حضور نمایندگان ۸۱ کشور در مسابقات بین‌المللی

وی با اشاره به حضور نمایندگان 81 کشور در مسابقات جمهوری اسلامی ایران گفت: در این دوره از رقابت‌ها 62 حافظ، 67 قاری از 81 کشور جهان حضور داشتند که 22 داور داخلی و خارجی به همراه 3 نفر هیأت نظارت قضاوت کردند.

محمدی از اجرای برنامه‌های جانبی در کنار برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: در کنار برگزاری مسابقات همایش پژوهش‌های قرآنی برگزار شد که 700 مقاله داخلی و خارجی در آن واصل شد.

رئیس سازمان اوقاف از برگزاری همایش تجلیل از بانوان قرآنی در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های جانبی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزاری همایش‌ تجلیل از بانوان قرآنی بود که در آن مادری که ۷ فرزندش حافظ کل قرآن هستند و یا بانوی ورزشکاری که در عین کسب رتبه‌های بین‌المللی در ورزش حافظ کل قرآن است تجلیل شدند.

محمدی با اشاره به سایر برنامه‌های جانبی مسابقات گفت: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی، غرفه کودک و پاسخ‌گویی به سؤالات از دیگر برنامه‌های مسابقات بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

تقدیر از اصحاب رسانه

وی با سپاس از رسانه‌ها گفت: از اصحاب رسانه خصوصاً صدا و سیما که این برنامه را به شایستگی منعکس کردند و از مسئولان و مدیران و نمایندگان مجلس که در مسابقات حاضر شدند تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند این امر قرآنی را مانند عبادت از ما بپذیرد و ذخیره آخرتمان کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول