اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

داور مصری در گفت‌وگو با فارس:

اهتمام ایرانی‌ها به قرآن کریم ستودنی است/ نماینده ایران بسیار قوی ظاهر شد

طه‌ عبدالوهاب داور مصری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به نگاه عمیق ایرانی‌ها به موضوعات مختلف قرآن کریم گفت: اهتمام ایرانی‌ها به قرآن کریم ستودنی است.

اهتمام ایرانی‌ها به قرآن کریم ستودنی است/ نماینده ایران بسیار قوی ظاهر شد

طه عبد‌الوهاب داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس؛ مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران را مسابقاتی بسیار بزرگ دانست و گفت: مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران مسابقاتی بزرگ و گسترده است و عظمت این رقابت‌ها سبب شده بسیاری از شرکت‌کنندگان مسابقات با استرس روبرو شوند و هنگام تلاوت این اضطراب را می‌توان احساس کرد.

حضور رئیس جمهور در افتتاحیه به عظمت مسابقات افزود

وی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام روحانی در آیین افتتاحیه مسابقات گفت: حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه مسابقات اتفاق بسیار خوبی بود و این حضور به عظمت این رقابت‌ها افزود و شرکت‌کنندگان به اهمیت مسابقاتی که در آن شرکت کردند پی‌بردند.

سطح مسابقات تا اینجای کار خوب بوده و در روز‌های بعد بهتر می‌شود

عبدالوهاب سطح شرکت‌کنندگان مسابقات را تا اینجای کار مطلوب دانست و گفت: مسابقات فعلاً در نیمه راه است اما شرکت‌کنندگان تا اینجا خوب ظاهر شدند و یقیناً در روز‌های بعد شاهد رقابت بهتری خواهیم بود. البته شرکت‌کنندگان با ارزیابی رقبای خود برای حضور در مراحل بالا‌تر برنامه‌ریزی می‌کنند از این رو در مرحله بعد شاهد رقابت بهتر و زیبا‌تری خواهیم بود.

شرکت‌کننده ایران بسیار قوی ظاهر شد و برای حضور در فینال مشکلی ندارد

داور رشته لحن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در‌خصوص نماینده جمهوری اسلامی در این دوره از رقابت‌ها گفت: شرکت‌کننده جمهوری اسلامی ایران یک قاری بسیار قوی است و در دور نخست اجرای خوبی داشت، البته در اجرای وی نقاط ضعفی هم وجود داشت، اما در مجموع تلاوت متسابق ایرانی بسیار قوی بود و یقیناً به فینال مسابقات راه پیدا می‌کند.

ایرانی‌ها اهتمام بسیار خوبی به علوم قرآنی دارند

عبدالوهاب با اشاره به اهتمام جمهوری اسلامی ایران به قرآن کریم گفت: من چند روز قبل از شروع مسابقات به کشور ایران آمدم و در چند همایش قرآنی شرکت کردم، باید بگویم ایرانی‌ها اهتمام بسیار خوبی به قرآن کریم دارند و زمینه‌های مختلف علوم قرآنی بسیار عمیق، تخصصی و دقیق کار می‌کنند. همچنین چند روز قبل سفری به مشهد مقدس داشتم و می‌خواستم برای قرآنیان مشهد سخنرانی کنم، در آنجا متوجه شدم که شرکت‌کنندگان از صحبت‌های من در تهران مطلع هستند و اخبار قرآنی را پی‌گیری کرده‌اند، از این رو ناچار شدم صحبت‌های جدیدی ارائه کنم.

مردم ایران از فرصت زندگی در این کشور برای آموختن قرآن استفاده کنند

این داور مصری زندگی در ایران را فرصتی خوب برای آموختن علوم قرآن دانست و گفت: همانطور که گفتم ایرانی‌ها به قرآن کریم اهتمام خوبی دارند و فرصت آموختن علوم قرآن برای مردم به خوبی فراهم است و ضروری است که مردم این موضوع را قدر بدانند و از این فرصت برای آموختن استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول