اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مرحله نیمه‌نهایی رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حذف شد

مسئولان هماهنگی داوران مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری رشته تلاوت مسابقات امسال در دو رشته خبر داد.

مرحله نیمه‌نهایی رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حذف شد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امسال در دو مرحله برگزار می‌شود.

اصغر خسروی مسئول اتاق داوران سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: رشته قرائت مسابقات قرآن کریم هر سال در سه مرحله برگزار می‌شود که امسال با تصمیم کمیته فنی این رشته در دو مرحله برگزار خواهد شد، در واقع مرحله نیمه نهایی رشته قرائت مسابقات حذف شد.

وی درخصوص نحوه برگزاری رشته تلاوت مسابقات بین‌المللی گفت: در مرحله مقدماتی مسابقات قاریان قرآن باید به یک سوال هفت سطری و در مرحله فینال هم به سوال 20 سطری داوران پاسخ دهند.

خسروی از برگزاری مرحله مقدماتی رشته حفظ کل به صورت روزانه خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان این مرحله طبق قرعه هر روز ابتدا مرحله مقدماتی را در هتل پشت سر گذاشته و در صورت موفقیت در دور مقدماتی بعد از ظهر همان روز با حضور در سالن مسابقات در مرحله نیمه نهایی شرکت می‌کنند، همچنین امسال برای اولین بار شرکت کنندگان رشته حفظ باید در دور مقدماتی به چهار سوال، نیمه نهایی به دو سوال و فینال به سه سوال پاسخ دهند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول