اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
در چارچوب هفته صلیب سرخ و هلال ‌احمر صورت گرفت

کاروان سلامت هلال احمر ایران در مناطق محروم تاجیکستان+تصاویر

در چارچوب هفته صلیب سرخ و هلال ‌احمر، کاروان سلامت جمعیت هلال ‌احمر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان اقدام به ارائه خدمات پزشکی در مناطق آسیب‌پذیر و محروم این کشور کرد.

کاروان سلامت هلال احمر ایران در مناطق محروم تاجیکستان+تصاویر

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کاروان سلامت جمعیت هلال ‌احمر ایران در تاجیکستان که به مناسبت هفته هلال احمر در این کشور مستقر شده است، بیماران مناطق آسیب‌پذیر و محروم اطراف شهر «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان را ویزیت و به آنها داروی رایگان ارائه کردند.

«محمدرضا منصوری» نماینده هلال احمر ایران در تاجیکستان ضمن صحبت با فارس گفت که در چارچوب هفته صلیب سرخ و هلال ‌احمر کاروان سلامت این نمایندگی در روستای «پشنبه» شهر «ورزاب» حومه دوشنبه حضور یافت.

بنابه گفته وی، پزشکان داخلی، اطفال و زنان مرکز سلامت هلال احمر ایران حدود 400 بیمار را ویزیت و برای بیش از 290 نفر داروی رایگان توزیع کردند. خدمات ارائه‌شده توسط این کاروان همچنین شامل تست فشار خون و قند خون نیز بود.

کاروان سلامت هلال احمر ایران در ادامه فعالیت‌های خود در روستاهای آسیب‌پذیر و محروم «حصار» و «شهر نو» نیز حضور و کار خدمات‌رسانی  به اهالی این مناطق را انجام خواهند داد.

نماینده هلال احمر ایران گفت: این خدمات در طول سال و در مناطق کم‌برخوردار و روستایی حسب درخواست هلال احمر تاجیکستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول