اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مدیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی در گفت‌وگو با فارس:

برنامه‌ریزی نامناسب نمایشگاه قرآن باعث سردرگمی نهادها شده است

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت با اشاره به عدم برنامه‌ریزی مناسب برای نمایشگاه قرآن، گفت: ابلاغ نشدن برنامه‌ها، نامشخص بودن کمیته‌ها و زمان برگزاری نمایشگاه قرآن باعث سردرگمی نهادها و سازمان‌ها شده است.

برنامه‌ریزی نامناسب نمایشگاه قرآن باعث سردرگمی نهادها شده است

«حسن محمدی» مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به درخواست واگذاری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به این اتحادیه، اظهار داشت: ما برای اجرای نمایشگاه قرآن آمادگی کامل داریم و برای این امر نیز طرحی جامع به آقای حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد ارائه دادیم که البته تاکنون جوابی از سوی معاونت قرآنی ارشاد دریافت نکردیم.

رویکرد بیست‌وسومین نمایشگاه قرآن مشخص شود

وی با بیان اینکه در صورت پذیرش واگذاری اجرای نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کیفیت برنامه‌های قرآنی به ویژه فعالیت‌های مؤسسات قرآنی ارتقا خواهد یافت، افزود: در غیر این صورت فعالیت مؤسسات همچون سال گذشته به نمایشگاه محدود می‌شود.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسات در نمایشگاه قرآن، گفت: تاکنون هیچ گونه برنامه‌ای به ما ابلاغ نشده است و حتی کمیته‌ها یا زمان برگزاری نمایشگاه نیز مشخص نیستند که این امر باعث سردرگمی نهادها و سازمان‌ها شده است اما امیدواریم به زودی رویکرد بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشخص شود تا مسئولان و فعالان قرآنی برای حضور فعال در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کند.

دبیرخانه فعال و دائمی نمایشگاه قرآن تشکیل شود

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی و فعال نمایشگاه قرآن اشاره و خاطر نشان کرد: سال گذشته بسیاری از دلسوزان و فعالان قرآنی خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی و فعال نمایشگاه قرآن بودند اما متأسفانه این امر محقق نشد.

وی با بیان اینکه حضور مؤسسات قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و به نمایش گذاشتن دستاوردهای مؤسسات نقش مؤثری توسعه فعالیت‌های قرآنی دارد، به عدم حضور اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور در نمایشگاه قرآن سال گذشته اشاره کرد و افزود: فضای اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در بخش مؤسسات نمایشگاه قرآن 18 متر بود اما ما برای اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی 24 متر اختصاص داده بودیم اما این اتحادیه به دلایل نامعلوم در نمایشگاه حاضر نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول