اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس وظیفه‌شناس، رشوه ۱۸ میلیون تومانی را صورتجلسه کرد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از رد رشوه 182 میلیون و 620 هزار ریال توسط سه مأمور وظیفه شناس خبر داد.

پلیس وظیفه‌شناس، رشوه ۱۸ میلیون تومانی را صورتجلسه کرد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: مأموران گشت پلیس امنیت عمومی شهرستان در حین گشت زنی در گلستان به یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ با یک نفر سرنشین مشکوک شده و در بازرسی از داخل خودرو مقدار 50 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: در مسیر انتقال به پلیس امنیت عمومی متهم به قصد فرار از جرم اقدام به پرداخت 182 میلیون و 620 هزار ریال وجه نقد به ماموران کرد تا از جرم ارتکابی چشم پوشی کنند؛ اما ماموران وظیفه شناس با داشتن صحت عمل از پذیرش مبلغ پیشنهادی امتناع و مراتب را صورتجلسه و متهمان را به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با به کارگیری نیروهای مومن و متعهد در راستای اجرای مأموریتهای خود برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه کوشا بوده و با تمام توان و تجهیزات در این راستا اقدام می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول