اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

استاندار خراسان جنوبی با امام جمعه بیرجند دیدار کرد

استاندار خراسان جنوبی با امام جمعه بیرجند در محل دفتر امام جمعه دیدار کرد.

استاندار خراسان جنوبی با امام جمعه بیرجند دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‎الله خدمتگزار صبح امروز در دیدار با امام جمعه بیرجند اظهار داشت: اصحاب رسانه سال گذشته برای معرفی استان تلاش کردند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها فضای توام با آرامش و اطمینان را در استان ایجاد کردند، تصریح کرد: در سال جاری ما باید تلاش کنیم تا شعار امسال به معنای واقعی ایجاد شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس در سال جاری یادآور شد: ما پاسدار آرای مردم هستیم و صاحب اصلی و تصمیم‌گیرنده اصلی مردم هستند.

خدمتگزار با بیان اینکه ما باید به شعور و تصمیم مردم احترام بگذاریم، ادامه داد: افرادی که با انتخابات به روی کار می‌آیند، باید به گونه‌ای رفتار کنند که توقع ایجاد نکنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مردم باید قدر انقلاب را بدانند، گفت: دشمنان از تمام ظرفیت‌ها علیه انقلاب استفاده می‌کنند.

علی رضایی‌بیرجندی با بیان اینکه دولت دارد، هوشمندانه، دقیق و حسا‌ب‌شده کار می‌کند، افزود: با این وجود باید وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد.

وی مهمترین میراث بشر را عمر دانست و اضافه کرد: باید از این میراث به درستی پاسداری کرد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما باید قدر محبت‌ها را تا وقتی کنار هم هستیم بدانیم، تصریح کرد: ما قدر سلامتی را وقتی می‌دانیم که مرض به سراغ انسان می‌آید و اکنون این خوبی‌ها در استان زیاد است و ما باید قدر آنها را بدانیم و در عمل آنها را به کار گیریم.

رضایی‌بیرجندی هدف اصلی انتخابات را رشد جامعه و حل مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم جامعه را به جلو ببریم و این نظام که نظام اسلامی است مردم باید در آن تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/69010/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول