اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

المنار فاش کرد

خبر فرانس پرس در مورد انهدام مواضع حساس انصارلله یمن کذب محض است

شبکه المنار لبنان با اشاره به موج شانتاژخبری تحولات یمن توسط رژیم ال سعود اعلام کرد اخبار برخی رسانه ها در مورد انهدام دفتر سیاسی جنبش انصارلله یمن کذب محض است.

خبر فرانس پرس در مورد انهدام مواضع حساس انصارلله یمن کذب محض است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزار ی فارس، به نقل از شبکه المنار، اخباری که در مورد انهدام دفتر سیاسی جنبش انصارلله یمن در برخی رسانه ها منتشر شده صحت ندارد و بیشتر شانتاژ خبری است.
این شبکه لبنانی در خبر دیگری به نقل از خبرنگار خود مستقر در یمن گزارش داد که خبر خبرگزاری فرانسه در مورد انهدام و اصابت مواضع حساس جنبش انصارلله یمن نیز صحت ندارد و کذب است.
رسانه های وابسته به سعودی همزمان با حمله هوایی جنگنده های رژیم آل سعود اقدام به شانتاژ خبری برای تضعیف روحیه مردم انقلابی یمن کرده اند و در ضمن اخبار خود حتی تا قتل عبدالملک الحوثی رهبر انقلابیون یمنی نیز پیش رفتند که این خبر نیز بلافاصله تکذیب شد.

عربستان سعودی بامداد امروز پنج شنبه با 150 فروند جنگنده در حالی که مردم یمن در خواب بودند به این کشور حمله کرد و ده ها شهروند یمنی را به خاک خون کشید. رژیم آل سعود مدعی است که مراکز حساس و انبار مهمات ارتش یمن را هدف قرار داده است اما انتشار عکس ها و تصاویر ویدئویی از درمانگاهها و بیمارستان ها  و حجم کشتار مردم بی دفاع این دروغ رسانه ای را پیش چشم جهانیان فاش کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول