اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس جمهور آرژانتین:

حمله علیه آرژانتین باعث نقض حقوق مردم این کشور می‌شود

رئیس جمهور آرژانتین در اشاره به حملات موجود علیه کشورش از سوی اپوزیسیون و مقامات صندوق کرکس اعلام کرد که این حملات موجب نقض حقوق ملت آرژانتین می‌شود.

حمله علیه آرژانتین باعث نقض حقوق مردم این کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین طی سخنرانی در مراسم افتتاحیه یک مرکز خبری در روز جمعه در ایالت «سانتا کروز» این کشور ضمن اشاره به حملات صورت گرفته از سوی اپوزیسیون آرژانتین و مقامات صندوق کرکس علیه دولتش اعلام کرد که این حملات موجب نقض حقوق ملت آرژانتین شده و حقوق آن‌ها را ضایع می‌کند.

«فرناندز» در ادامه در حالی که تأکید می‌کرد تنها دست‌آورد دولتش ایجاد جامعه‌ای عادل و محترم نسبت به حقوق ملت بوده، متذکر شد که حمله به تمامی دولت‌های پیشرفته در منطقه آمریکای لاتین در حقیقت حمله به حقوق مردمیست که آن را طی سال‌‌های اخیر به دست آورده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آن‌ها ما را بمباران می‌کنند ولی نه به روش گذشته بلکه با سلاح‌هایی کاملا مصنوعی این اقدام را انجام داده و دولت‌هایی را که در حوزه دموکراسی و احترام به حقوق ملت پیشرفت خوبی داشته‌اند را مورد هدف قرار می‌دهند، سلاح‌هایی که بسیار ظریف‌تر و کشنده‌تر از گذشته است، این مسئله تنها مربوط به آرژانتین نبوده و کل منطقه را شامل می‌شود.

رئیس جمهور آرژانتین در بخشی از سخنانش یادآور شد که دولتش طی سال‌های خدمت خود فرهنگی را برپایه توانمندسازی مردم پایه‌گذاری کرده است پس به این منظور از مردم خواست تا به انتقادهای موجود توجهی نکنند؛ چراکه تاریخ زمان‌های دیگری نیز داشته و حقیقت این امر بر همگان آشکار خواهد شد.

«فرناندز» در ادامه در اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور از مردم تقاضا کرد تا زندگی سیاسی و پیشینه تمامی کاندیداهای موجود در انتخابات را مورد بررسی قرار داده و در مورد آن‌ها تحقیق کنند.

وی همچنین اذعان داشت که تمامی مردم باید به دست‌آوردهای نامزدها و احزاب سیاسی‌شان در سال‌های اخیر دقت کنند؛ چراکه این دقت اثری جاودان و رو به جلو برای آن‌ها خواهد داشت.

«فرناندز» در طول سخنان خود تأکید کرد: آن‌ها می‌توانند شما را بدنام کرده و به شما حمله کنند ولی نمی‌توانند باعث فراموشی خدماتی که دولت ما به بیکاران و بازنشستگان ارائه کرد شوند، آن‌ها می‌توانند جوانان را متقاعد کنند که دولت ما بد بود ولی نمی‌توانند این امر را پاک کنند که آن‌ها در نزدیکترین دانشگاه محل زندگیشان به تحصیل پرداختند، آن‌ها می‌توانند برخی از رهبران اتحادیه‌ها را مجاب کنند که روش حکومتی ما قابل قبول نبود ولی نمی‌توانند خدمات ما به کارگرانی که حقوق خوب و تسهیلات ویژه نداشتند را حذف کنند.

رئیس جمهور آرژانتین در پایان سخنانش اعلام کرد که حملات از خارج از کشور و از سوی مقامات صندوق کرکس بر آرژانتین متحمل شده ولی ما تمام سعی خود را برای ادامه اتحاد و همبستگی در مقابل این حملات و پرداخت کامل حقوق طلبکاران به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول