اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خبر داد

افزایش 30 درصدی حقوق کارکنان سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: حقوق کارکنان سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد تا 30 درصد برای سال آینده افزایش یافت.

افزایش 30 درصدی حقوق کارکنان سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد

حسن کریمدادی در حاشیه شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد اظهار داشت: شغل کارکنان سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد جزء مشاغل سخت و زیان‌بار است.

وی افزود: مشاغلی همچون غسالان و گورکن‌ها از نطر روانی و روحی و همچنین زیان‌بار بودن مشاغل فشار بسیار بالایی به کارکنان وارد می‌کند که ما از ابتدای سال به دنبال آن بودیم تا حقوق این کارکنان در سال 94 افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان فردوس‌‌های شهرداری مشهد بیان داشت: خوشبختانه امروز با تصویب شورای شهر مشهد در سال آینده حقوق کارکنان غسال و گورکن ما 30 درصد افزایش می‌یابد که البته این مبلغ با توجه به کمی حقوق آنها باز هم ناچیز است اما این نهایت اقدامی بود که می‌توانستیم برای سال آینده در نظر بگیریم.

گفتنی است، با تصویب شورای شهر مشهد، شهرداری مشهد موظف است برای جبران خدمات کارکنان، حقوق غسالان و گورکن‌ها را به میزان 30 درصد افزایش دهد.

انتهای پیام/3138/ط10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول