اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تدابیر جدید ونزوئلا برای مبارزه با جنگ اقتصادی اپوزیسیون

ونزوئلا سیستم‌های کنترلی جدیدی را برای مبارزه با جنگ اقتصادی به راه افتاده توسط اپوزیسیون که از حمایت خارجی برخوردار بوده به کار خواهد گرفت.

تدابیر جدید ونزوئلا برای مبارزه با جنگ اقتصادی اپوزیسیون

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «پرنسا لاتینا»، تدابیر کنترلی در سیستم‌های توزیع مواد غذایی از امروز در ونزوئلا به عنوان بخشی از استراتژی لازم برای شکست جنگ اقتصادی که از سوی حزب راست و با حمایت خارجی به این کشور آمریکای لاتینی تحمیل شده صورت می‌گیرد.

برای جلوگیری از احتکار، تورم قیمت‌ها و قاچاق تولیدات در مرزها و اقدامات مشابه، از امروز حدود 20 هزار سیستم کنترلی در شبکه بازارهای عمومی و 7 شبکه خصوصی با هدف نظارت بهتر مصرف‌کنندگان به کار گرفته خواهند شد.

«نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد که این طرح با هدف تضمین تامین امنیت مواد غذایی و تولیدات اصلی برای مردم انجام می‌شود.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: 20 هزار سیستم کنترلی در تمام کشور ایجاد خواهیم کرد تا بدین ترتیب تامین مواد غذایی را برای مردم تضمین کنیم و همچنین نشستی با 7 شبکه بزرگ خصوصی داشته‌ایم و تمامی آنها به طور داوطلبانه برای تشکیل سیستم مذکور همکاری می‌کنند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین اذعان داشت که چنین اقداماتی بخشی از مبارزه دولت با حمله اقتصادی را تشکیل می‌دهند.

«مادورو» در ادامه تصریح کرد: ما بر قاچاقچیان پیروز خواهیم شد؛ کاپیتالیست‌ها، دزدها و تک‌روها بیش از این گسترش پیدا نخواهند کرد. دیگر نمی‌توانند به کار خود ادامه دهند چون اکثر مردم می‌خواهند کار و زندگی کنند و خواستار ثبات و شادی برای خانواده خود هستند.

وی اظهار داشت که گروه‌های اپوزیسیون به خرابکاری اقتصادی، احتکار و کم‌فروشی می‌پردازند تا کیفیت زندگی خانواده ونزوئلایی را تحت تاثیر قرار دهند و تصویری غلط از بحران و هرج و مرج در کشور منتشر کنند.

رئیس‌جمهور این کشور آمریکای جنوبی در نهایت افزود که ونزوئلا به لطف این جنگ اقتصادی توانست سطح بیکاری را به میزان زیادی پایین بیاورد و فقر و بدبختی را نیز کاهش دهد، علاوه بر این ثبت‌نام دانشگاه به بیش از دو میلیون و 700 هزار عدد افزایش پیدا کرده و آموزش و پرورش رایگان و کیفیت حقوق اجتماعی را نیز ارتقا یافته است.

«خورخه آره‌آزا» معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز اعلام کرد که در مقابل این جنگ اقتصادی لازم است اتحاد مدنی نظامی افزایش پیدا کند و سازمان‌دهی بهتری نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول