اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نیکاراگوئه 30 هزار تن گندم از روسیه دریافت می‌کند

به گزارش مقامات دولتی نیکاراگوئه، یک محموله از 30 هزار تن گندم از روسیه به بندر «کورینتو» این کشور خواهد رسید.

نیکاراگوئه 30 هزار تن گندم از روسیه دریافت می‌کند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «پرنسالاتینا»، «روزاریو موریو» سخنگوی دولت نیکاراگوئه اعلام کرد که محموله‌ای از 30 هزار تن گندم از روسیه به بندر «کورینتو» در شمال غربی ایالت «چیناندگا» خواهد رسید و به شرکت‌های تولید آرد این کشور به مدت 3 ماه عرضه خواهد شد.

بین سال‌های 2011 و 2013 میلادی، نیکاراگوئه سالانه 100 هزار تن غلات از روسیه دریافت کرده که بیش از 40 هزار نفر از مردم و نهادهای مرتبط با صنعت پخت نان در این کشور از آن بهره‌مند شده‌اند.

سال گذشته، دولت نیکاراگوئه با شرکت‌های داخلی واردکننده و توزیع‌کننده به منظور خرید غلات از روسیه برای تضمین ثبات قیمت این محصول در کشور، یک توافق‌نامه امضا کرد.

طی ماه‌های اخیر سال 2014، روسیه به نیکاراگوئه حدود 200 ماشین‌آلات کشاورزی به عنوان بخشی از یک پروژه توسعه‌یافته در چارچوب تقویت روابط دو جانبه وارد کرد.

«لوئیس مولینا» معاون وزیر امور خارجه نیکاراگوئه بر گسترش روابط بین این دو کشور و انجام اقدامات خاص برای تحقق آن تاکید کرد.

«مولینا» همچنین نشان داد که با گسترش روابط خود با روسیه به خصوص در زمینه کشاورزی می‌توانیم تولیدات داخلی خود را با در نظر گرفتن افزایش صادرات بهبود بخشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول