اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

154 مدرسه خراسان جنوبی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در نوروز سال آینده تعداد 154 مدرسه آماده پذیرایی از مسافران است.

154 مدرسه خراسان جنوبی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا کرباسچی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی ویژه ایام نوروز اظهار داشت: در آموزش و پرورش تعداد 14 پایگاه برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 154 مدرسه آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است، تصریح کرد: همچنین تعداد یک‌هزار و 127 کلاس آماده شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 10 درصد افزایش اسکان مسافران در مدارس استان را داشته باشیم، یادآور شد: تعداد 14 ایستگاه صلواتی در ورودی به استان برای پذیرایی از مسافران آماده شده است.

کرباسچی با بیان اینکه در سال جاری 180 حمام در مدارس استان برای مسافران آماده شده است، ادامه داد: همچنین 154 نمازخانه آماده پذیرایی از مسافران است.

وی گفت: سال گذشته 105 هزار نفر را در مدارس اسکان دادیم و تعدادی از آنها غیرفرهنگی بودند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در شورای آموزش و پرورش استان بحث اسکان مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: برای این امر قرار شد معاون برنامه‌ریزی کمک کند ولی ما همچنان نیاز به کمک داریم با توجه به اینکه تعداد زیادی از بار مسافران بر دوش آموزش و پرورش قرار دارد.

کرباسچی با بیان اینکه سال گذشته در ارتباط با تجهیز مدارس برای مسافران نوروزی 100 میلیون تومان اعتبار مصوب شده بود، اضافه کرد: از این میزان 14 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه شهرداری برای نصب بنرهای راهنمایی در ارتباط با هدایت مسافران در زمینه اسکان باید ما را همکاری کنند، تصریح کرد: درمانگاه فرهنگیان در ایام نوروز به صورت کشیک آماده شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بحث بیمه مسافران در آموزش و پرورش مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/69010/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول