اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی خبر داد

ارسال 486 اثر به سومین جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: 486 اثر از 133 شاعر برای حضور در سومین جشنواره شعر فجر استان خراسان جنوبی ارسال شد.

ارسال 486 اثر به سومین جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی اظهار کرد: این جشنواره به منظور ارتقای سطح کیفی شعر و گسترش هرچه بیشتر آن به عنوان پشتوانه فرهنگی و ثروت ملی در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سومین جشنواره استانی شعر فجر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شهرداری شهرستان خوسف و انجمن شعر و ادب ناقوس همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان خوسف برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این جشنواره کاملاً رقابتی است و تمام سنین، مضامین، قالب‌ها و حوزه‌های شعری(سنتی، نیمایی و سپید، سرود و ترانه، طنز) و بخش ویژه کودک و نوجوان را در بر می‌گیرد.

محبی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 10 بهمن‌ ماه برشمرد که در پایان 486 اثر از 133 شاعر خراسان جنوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: از سرایان 32 شاعر با 132 اثر و از خضری 2 شاعر با 9 اثر به ترتیب بیشترین و کمترین آثار را برای شرکت در دو بخش آزاد و انقلاب به این جشنواره ارسال کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره، روز دوشنبه، 20 بهمن ماه جاری ساعت 18 در محل سالن بخشداری مرکزی خوسف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69023/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول