اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان خوسف هنوز فراهم نشده است

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان خوسف هنوز فراهم نشده است، گفت: این شهرستان باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرد.

زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان خوسف هنوز فراهم نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، همایون نخعی‌نژاد چهارشنبه‌شب در مراسم افتتاح فضای سبز شهری شهرستان خوسف اظهار داشت: امام خمینی (ره) تغییرات اساسی در حاکمیت به وجود آورد که به همت جماعت مسلمان در سراسر جهان مشهور شد.

وی وظیفه کارگزاران نظام را تلاش در راستای ایجاد آرامش و رفاه مردم دانست و افزود: تلاش در راستای ایجاد آرامش خشم دشمن را افزایش می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی آرزوی دولت تدبیر و امید را هدیه آرامش به مردم برشمرد و تصریح کرد: دولت مصمم است تا هرآنچه در توان دارد به مردم عرضه و گزارش شفاف آن را ارائه دهد.

نخعی‌نژاد با بیان اینکه دولتمردان قیمت نفت را در راستای تضعیف روحیه ایران کاهش داده‌اند، گفت: اما جامعه انقلابی با تمام این مشکلات قله‌های پیروزی را فتح خواهد کرد.

وی شهرستان خوسف را شهری با بافت تاریخی جذاب معرفی کرد و یادآور شد: مردم این دیار از دیرباز علاقه‌مند به دانش و شعور بوده و این منطقه داری شخصیت‌های والایی چون ابن حسام خوسفی است.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان خوسف هنوز فراهم نشده است و باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرد.

نخعی‌نژاد در پایان به توانایی بالای این شهرستان در بخش کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: این شهرستان می‌تواند در تولید محصولات خود خودکفا باشد.

انتهای پیام/69017/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول