اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

وادی‌پور در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

محل برپایی غرفه قرآنیان در راهپیمایی 22 بهمن‌/ برنامه‌های کمیته قرآن در این روز

سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن با اشاره به برپایی غرفه کمیته قرآن ستاد دهه فجر برای نخستین‌بار در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال جاری به تشریح برنامه‌های این کمیته در روز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

محل برپایی غرفه قرآنیان در راهپیمایی 22 بهمن‌/ برنامه‌های کمیته قرآن در این روز

«مسعود وادی‌پور» سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با بیان اینکه امسال برای نخسیتن‌بار در مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه غرفه کمیته قرآن دایر خواهد شد، اظهار داشت: در جلسات کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برپایی غرفه قرانیان در راهپیمایی 22 بهمن پیشنهاد و با استقبال اعضای کمیته مواجه شد.

وادی‌پور با اشاره به اینکه هر سال در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن غرفه‌ای جداگانه دارند، خاطر نشان کرد: امسال با توجه به اینکه اعضای کمیته قرآن در غرفه‌ای واحد حضور به هم می‌رسانند رادیو و شبکه قرآن نیز غرفه مجزا نخواهند داشت و در این غرفه قرآنیان حاضر می‌شوند.

محل برپایی غرفه قرآنیان در راهپیمایی 22 بهمن

وی با بیان اینکه غرفه کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  در خیابان آزادی تقاطع خیابان نواب برپا می‌شود، به برنامه‌های این کمیته در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: در این غرفه برنامه‌های متنوعی از جمله گفت‌وگو با اساتید و پیشکسوتان قرآن همچون «علی‌اکبر حنیفی»، «سید محسن موسوی‌بلده»، «عباس سلیمی»، «یوسف افراش»، «مهدی قره‌شیخلو» و اجرای تواشیح در نظر گرفته شده است.

وادی‌پور اجرای برنامه توسط «حنانه خلفی» کودک 8 ساله حافظ کل قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر در غرفه این کمیته در 22 بهمن‌ماه عنوان کرد و افزود: در غرفه قرآنیان بخش «قرآن بخوانید، هدیه بگیرید» نیز پیش‌بینی شده که البته اجرای این برنامه‌های هنوز قطعی نشده است.

به گزارش فارس، سازمان دارالقرآن، سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت ارشاد، دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران، دارالقرآن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، دارالقرآن سپاه پاسداران، سازمان بسیج دانشجویی، اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دارالقرآن نیروی مقاومت بسیج، دارالقرآن وزارت دفاع، شبکه قرآن سیما، رادیو قرآن، شورای عالی قرآن، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، خبرگزاری قرآنی ایکنا، وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش از اعضای کمیته قران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول