اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گرگان:

همکاری در برگزاری کنگره شهدای دانشجو مهم‌ترین رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد بود

رئیس دانشگاه آزاد گرگان گفت: همکاری در برگزاری کنگره شهدای دانشجو مهم‌ترین رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد بود.

همکاری در برگزاری کنگره شهدای دانشجو مهم‌ترین رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آرین ساطعی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در تشریح فعالیت‎های فرهنگی این دانشگاه، اظهار کرد: افزایش بودجه فرهنگی در دو زمینه مناسبت‎های فرهنگی و طرح‎های ماندگار فرهنگی و همچنین تمرکز بر کنگره شهدای دانشجو که با همکاری دبیرخانه این کنگره در استان به سرپرستی بسیج دانشجویی برگزار شد از مهم‌ترین رویکردهای فرهنگی دانشگاه بوده است.

وی افزود: در برگزاری کنگره شهدای دانشجو به احسن وجه، طی تقسیم کار ستادی برگزاری المپیاد ورزشی و کمک به برگزاری مراسم اختتامیه و برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه‎های سطح استان به دانشگاه آزاد محول شد که به جهت اهمیت و قوت محتوای فرهنگی بیشترین تلاش دانشگاه معطوف به این کار شد.

ساطعی تصریح کرد: دانشگاه آزاد گرگان پیرو اهداف کنگره شهدای دانشجو در زمینه انعکاس یادمان شهدا اقدام به نام‌گذاری ساختمان‎ها و دانشکده‎ها به نام چندی از شهدای معزز دانشجو و نیز تزئین ورودی هر کلاس با نام و کلامی از یکی از شهدای دانشجوی استان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد گرگان همچنین از نام‌گذاری خیابان‎های داخلی دانشگاه نیز به نام شهدای دانشجو و شهدا هسته‎ای خبر داد و ابراز داشت: اجرای نخستین جشنواره شعر شهدای دانشجو تا پایان سال ضمن برگزاری جشنواره شعر عاشورایی در همکاری سایر نهادهای فرهنگی نیز در دستور کار فعالیت‎های فرهنگی دانشگاه آزاد گرگان قرار دارد.

وی، یکی دیگر از اولویت‎های ضروری فعالیت‎های غیرستادی در عرصه فرهنگی دانشگاه را «تکریم ارباب‌رجوع» خواند و عنوان کرد: در این رابطه اگر بهبود نحوه گردش کار کارکنان به طور مداوم رصد شده و لحاظ گردد بیشترین تاثیر فرهنگی را بر دانشجویان خواهد گذاشت.

ساطعی در پایان متذکر شد: تکریم ارباب‌رجوع در محیط‎های آموزشی یک ارزش آموزشی و فرهنگی است که تاثیر خود را به طور غیرمستقیم ولی بسیار موثر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/2307/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول