اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاون حزب الله: اسرائیل بزودی می‌فهمد که تجاوز به قنیطره گامی به عقب است

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که دشمن صهیونیستی بزودی خواهد فهمید که حمله به قنیطره یک گام به عقب است.

معاون حزب الله: اسرائیل بزودی می‌فهمد که تجاوز به قنیطره گامی به عقب است
 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنا با اشاره به ناکامی‌های پی در پی رژیم صهیونیستی و تقویت نقش و توان مقاومت، گفت: این ناکامی‌ها اسرائیل را محاصره کرده و لذا حمله به کاروان حزب الله در قنیطره در همین راستا قابل ارزیابی است. این اقدام که به دنبال ایجاد یک معادله جدید است، تعبیری از در تنگنا قرار گرفتن (دشمن) و بیانگر شکست در تکیه بر دیگران، و اعتراض با آتش بر رشد توان، جایگاه و نقش مقاومت است.

شیخ قاسم در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تلویزیون «المنار» و رادیو «النور» تاکید کرد که دشمن صهیونیستی با حمله به قنیطره تعادل داخلی خود را از دست داده و چنین امری بیانگر حماقت اسرائیل در برداشتن گامی است که با وجود معیارهای مقاومت، احتمال موفقیت در آن وجود ندارد. آنها بزودی به این نتیجه خواهند رسید و معتقدم که آنها درک کرده‌اند که حمله به قنیطره شکستی برای اسرائیل است و نه گامی به جلو نبوده بلکه گامی به عقب است.

وی رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها را دارای یک طرح ددمنشانه واحد خواند و با اشاره به تقسیم نقش بین آنها جهت تحقق هدف واحد که همان تخریب و تجزیه منطقه به سود اسرائیل است، گفت: به هر روی ما ایمان داریم که این هدف اسرائیلی بویژه در سایه حضور مقاومت اسلامی محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول