اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهرود خبر داد

تحصیل 600 دانشجو در دانشکده کامپیوتر دانشگاه شاهرود

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهرود از تحصیل 600 دانشجو در دو گروه مهندسی نرم‌افزار و مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر در مقطع کارشناسی و هوش مصنوعی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشکده خبر داد.

تحصیل 600 دانشجو در دانشکده کامپیوتر دانشگاه شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حمید حسن‌پور عصر امروز در کارگاه آموزشی تکنیک‌های کمی‌سازی تصویربرداری تشدید مغناطیسی در بیماری‌های مغز و اعصاب که در تالار اقاقیای این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در سال 1384 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: نخستین پذیرش دانشجو در گرایش‌های مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی نرم‌افزار در مهر ماه سال 1384 انجام شد.

حسن‌پور بیان کرد: از برنامه‌های آینده دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهرود، پذیرش دانشجو در گرایش مهندسی سخت‌افزار در مقطع کارشناسی و نیز پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در گرایش‌های مهندسی نرم‌افزار است.

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهرود همچنین ضمن قدردانی از حضور سخنرانان و شرکت‌کنندگان، به اهمیت برگزاری چنین کارگاه‌های برای اساتید و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به ارتباط تنگاتنگی که بین مفاهیم علوم پایه به ویژه فیزیک، شیمی، ریاضیات و علوم مهندسی در تصویربرداری پزشکی و کاربردهای آن وجود دارد، انتظار می‌رود برگزاری کارگاه‌هایی از این قبیل به همکاری و هم‌اندیشی عمیق‌تر محققان این حوزه‌ها منجر شود.

کارگاه آموزشی تکنیک‌های کمی‌سازی تصاویر تشدید مغناطیسی در بیماری‌های مغز و اعصاب، اول بهمن ماه سال‌جاری در قالب هشت ساعت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تالار اقاقیا دانشگاه شاهرود و با حضور اساتید و دانشجویان و محققان علاقه‌مند به این حوزه برگزار شد.

انتهای پیام/74007/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول