اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای 4 سال

سکاندار هیئت تیراندازی خراسان جنوبی انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی خراسان جنوبی با اکثریت آرا محمدرضا نایاب را به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب کرد.

سکاندار هیئت تیراندازی خراسان جنوبی انتخاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع انتخابات رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی ظهر امروز در غیاب هاشمی، رئیس فدراسیون به ریاست بهرام عزیززاده‌مقدم، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در تالار اجتماعات اداره ورزش و جوانان بیرجند برگزار شد.

تعداد اعضای مجمع انتخابات رئیس هیئت 18 نفر متشکل از نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، آموزش و پرورش‌ و باشگاه‌های ورزشی، سه نفر از روسای رئیس هیئت شهرستان‌ها بود که 17 نفر حضور داشتند.

محمدرضا نایاب، سرپرست فعلی هیئت تیراندازی خراسان جنوبی، مهدی خدمتی پدر نجمه خدمتی، قهرمان ملی تیراندازی با اسلحه بادی و المپیک 2014 اینج یون چین، ناصر سلیمانی دبیر هیئت استان به عنوان سه کاندیدای ریاست هیئت تیراندازی خراسان جنوبی به ارائه برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود پرداختند.

مهدی خدمتی با 25 سال سابقه خدمت در حوزه آموزش و ورزش مهمترین برنامه‌های پیشنهادی خود را در گسترش معنویات و اصول اعتقادی در بین ورزشکاران و قهرمانان، طرح استعدادهای و آمایش منطقه‌ای با بهره‌گیری از متخصصان دانشگاهی، استفاده از تجربیات پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران قهرمان ملی و بین‌المللی، حمایت معنوی و مالی از خانواده‌های قهرمان‌پرور، سرلوحه قرار دادن برنامه‌های راهبردی و سیاست‌گذاری فدراسیون، سرکشی و تقویت هیئت شهرستان‌ها، شایسته سالاری و استفاده از پتانسیل بالقوه و ظرفیت ورزشی استان را برشمرد.

ناصر سلیمانی بعد از بیان اینکه هیئت تیراندازی خراسان جنوبی در سال 1385 تاسیس شده و در فاصله زمانی هشت سال، هشت رئیس و سرپرست را تجربه کرده که این موضوع هیئت را دچار چالش و امکان برنامه‌ریزی دراز مدت برای مسئولان هیئت وجود نداشته است، از رقابت در سمت کاندیداتوری هیئت انصراف داد.

محمدرضا نایب به عنوان سومین کاندیدای ریاست هیئت به فعال کردن سالن تیراندازی تراپ و اهداف پروازی اشاره کرد و افزود: نسبت به فعال کردن هیئت‌های تیراندازی شهرستان‌ها اقدام و در تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزای هیئت تلاش خواهد شد و با فدراسیون و اداره کل ورزش تعاملات شایسته‌ای برقرار می‌شود.

مجمع انتخابات رئیس هیئت پس از استماع نقطه نظرات نامزد‌های ریاست هیئت و با دستور رئیس مجمع وارد مرحله اخذ رای شد که محمدرضا نایاب با کسب 11 رای از  17 رای ماخوذه اعتماد مجمع انتخاباتی را به دست آورد و برای چهار سال سکاندار این هیئت شد و مهدی خدمتی شش را به خود اختصاص داد.

در این مجمع تنفیذ اختیار مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به عنوان رئیس مجمع به رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی برای انتخاب هیئت رئیسه، نایب رئیس، دبیر و خزانه‌دار اعلام شد.

نایاب با این تنفیذ، اختیار آسمانی‌مقدم، سرمد و خانم مردانی را به عنوان اعضای هیئت رئیسه معرفی کرد که با موافقت مجمع انتخاب رئیس هیئت شمشیربازی برای چهار سال در برنامه‌ریزی و سیاست‌های کاربردی هیئت مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/69014/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول