اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

وزیر جنبش‌های اجتماعی ونزوئلا:

اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال بی‌ثباتی این کشور است

وزیر جنبش‌های اجتماعی و «کمون‌ها»ی ونزوئلا هشدار داد اپوزیسیون قصد دارد اقدامات بی‌ثبات‌کننده را در این کشور در پیش گیرد.

اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال بی‌ثباتی این کشور است

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «الیاس خائوآ» وزیر سابق امور خارجه و وزیر فعلی جنبش‌های اجتماعی و «کمون‌ها» ونزوئلا هشدار داد که اپوزیسیون قصد دارند اقدامات بی‌ثبات‌کننده در این کشور را در پیش گیرند.

«خائوآ» ضمن این‌که قصد شوم اپوزیسیون ونزوئلا را اشتباهی بزرگ تلقی کرد، از مردم این کشور خواست تا با هر دسیسه و توطئه‌ای مقابله کنند.

وی همچنین تاکید کرد که راست‌گرایان در ونزوئلا نه تنها به تصمیمات مردم این کشور احترام نمی‌گذارند بلکه اصول انقلاب بولیواری را نیز زیر پا می‌گذارند.

در این راستا، «دیوسدادو کابیو» رئیس مجلس ملی ونزوئلا گزارش داد که اپوزیسیون به دنبال تحقق برنامه‌های شیطانی جدید خود علیه دولت و مردم این کشور می‌باشد.

«کابیو» افزود: آن‌ها می‌خواهند یک اقدام خشونت‌آمیز را که مبارزه مردم علیه دولت این کشور را در پی داشته باشد، راه‌اندازی کنند.

«اسکار اسچمل» رئیس مؤسسه نظرسنجی و تحقیقاتی «اینترلاسز» همچنین تاکید کرد که اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال ترویج مبارزات انتخاباتی روانی به منظور از بین بردن صلح و دموکراسی در این کشور می‌باشند.

«اینترلاسز» مبارزات انتخاباتی اپوزیسیون ونزوئلا را بسیار مضر برای توسعه این کشور دانست و هشدار داد که طرح‌ها و برنامه‌های بی‌ثبات‌سازی آن‌ها توسط متخصصان خارجی طراحی می‌شود.

دولت «کاراکاس» (پایتخت ونزوئلا) اپوزیسیون را متهم به دریافت کمک‌های مالی و رسانه‌ای آمریکا برای سرنگونی دولت ونزوئلا از طریق انجام تظاهرات و اجرای برنامه‌های شیطانی کرده است.

ونزوئلا در فواصل ماه‌های فوریه و می سال گذشته (بهمن 92 تا خرداد 93) شاهد درگیری‌ها و آشوب‌های متعددی از سوی اپوزیسیون این کشور بود که به گفته دولت ونزوئلا هدفش ایجاد بی‌ثباتی و ناآرامی در دولت و برهم زدن آرامش و امنیت در کشور بود.

دولت ونزوئلا با اتخاذ تدابیری مؤثر و مفید با کمک همبستگی و اتحاد بالای مردم این کشور آمریکای جنوبی عوامل این فتنه را ناکام گذاشت و اجازه نداد این گروه به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول