اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پیام تسلیت رئیس سازمان دارالقرآن

نام و یاد مرحوم «حسن‌زاده» درخشان و ماندگار خواهد بود

رئیس سازمان دارالقرآن‌ در پی درگذشت «محمدکاظم حسن‌زاده» چهره ماندگار قرآنی پیامی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: «ایشان منشأ خدمات بسیاری به جامعه قرآنی کشور بود به همین خاطر نام و یادش همواره درخشان و ماندگار خواهد ماند».

نام و یاد مرحوم «حسن‌زاده» درخشان و ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، «مهدی قره‌شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم ضمن انتشار پیام تسلیتی به خانواده مرحوم استاد «محمدکاظم حسن‌زاده» بزرگداشت این استاد فقید را در زمان حیاتش جزو افتخارات خود و همکارانش دانست.
متن این پیام به شرح ذیل است،
خبر درگذشت یکی از خادمان و چهره‌های ماندگار عرصه آموزش قرآن کریم، مرحوم آقای «محمدکاظم حسن زاده» سبب تألم و تأثر اینجانب و تمامی همکارانم در سازمان دارالقرآن‌الکریم گردید.
سازمان دارالقرآن‌الکریم، تکریم اهالی خدمتگزار قرآن را در زمان حیاتشان وظیفه خود قلمداد کرده و مفتخر است که در هفتمین دوره «تکریم چهره‌های قرآنی» این وظیفه را در حد بضاعت خویش در مورد این استاد مرحوم نیز به جای آورد؛ چرا که امام صادق علیه‌السلام فرمودند: «همانا اهل قرآن در بلندترین درجات آدمیان هستند به جز پیامبران و مرسلین، پس حقوق اهل قرآن را اندک و کم نشمارید زیرا برای ایشان از طرف خدای عزیز جبار مقامی بلند است».

مرحوم «حسن‌زاده» منشأ خدمات بسیاری به جامعه قرآنی کشور بود
این استاد گرانقدر در طول عمر با برکت در کرسی تدریس با تربیت شاگردان مبرز، منشأ خدمات بسیاری به جامعه قرآنی کشور بود و به همین خاطر نام و یاد ایشان همواره درخشان و ماندگار خواهد بود.
اینک که این خادم پرتلاش قرآن کریم از میان ما رفته است ضمن درخواست علو درجات ایشان، از خداوند رحیم می‌خواهم تا این معلم قرآن را که به فرموده پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله حتی ماهیان دریا برای آنها استغفار می‌کنند از شفاعت قرآن بهره‌مند و او را بر سر سفره پیام‌آور قرآن و رسول مهربانی‌ها متنعم کند.
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم حسن‌زاده، شاگردان و ارادتمندان ایشان از درگاه خداوند متعال برای آنها صبر جزیل و اجر جمیل خواستارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول