اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد:

ساماندهی دلالان محصولات کشاورزی از وظایف اتحادیه‌های صنفی است

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد گفت: ساماندهی دلالان محصولات کشاورزی از وظایف اتحادیه‌های صنفی است.

ساماندهی دلالان محصولات کشاورزی از وظایف اتحادیه‌های صنفی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، عنایت سالاری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی خرید و فروش محصولات کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی هیچ کوتاهی در زمینه خرید و فروش محصولات کشاورزی انجام نداده است اما ساماندهی دلالان محصولات کشاورزی از وظایف اتحادیه‌های صنفی است.

وی افزود: بیش از یک‌هزار و 300 هکتار از مزارع شهرستان عنبرآباد زیر کشت سیب‌زمینی بوده و کشت محصول بر اساس برنامه و سهمیه ابلاغی انجام شده است.

سالاری تصریح کرد: انجمن‌ها و تشکل‌های زیربخش کشاورزی در حال راه‌اندازی است که تعدادی از این انجمن‌ها و تشکل‌ها راه‌اندازی شده است.

نماینده انجمن گلخانه‌داران شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: یکی از معضلاتی که برای گلخانه‌داران به وجود آمده، نرخ فروش محصولات کشاورزی است که در بازارهای استان‌ها هیچ تغییری نمی‌کند، اما دلالان در شهرستان نرخ خرید محصولات را تعیین کرده و موجب ضرر و زیان کشاورزان منطقه می‌شوند.

نجات شفیعی گفت: باید افرادی که در خرید و فروش محصولات کشاورزی حضور دارند، شناسنامه‌دار شوند تا شاهد بعضی از قیمت‌گذاری‌های خودسرانه توسط دلالان نباشیم.

نماینده انجمن گلخانه‌داران شهرستان عنبرآباد افزود: حضور صادرکنندگان در منطقه خوب است، اما بعضی از دلالان اجازه فعالیت را به این صادرکنندگان نمی‌دهند.

انتهای پیام/80005/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول