اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

ثبت نام مرزنشینان خراسان جنوبی در سال‌جاری آغاز شد

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام مرزنشینانی که تاکنون موفق به دریافت کارت الکترونیک مرزنشینان نشده‌اند از اول دی‌ماه آغاز و تا پایان بهمن‌ماه امسال ادامه دارد.

ثبت نام مرزنشینان خراسان جنوبی در سال‌جاری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بیرجند، زهرا رئوفی‌فرد اظهار داشت: براساس ماده دو تبصره یک آئین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی ثبت‌نام مرزنشینان برای دریافت کارت مبادلات مرزی و استفاده از سهمیه ارزی سالانه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سطح چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، زیرکوه و درمیان آغاز شد و تا 30 بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت دو ماه ادامه دارد و ساکنان مناطق چهار شهرستان ذکر شده می‌توانند با مراجعه تدریجی به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود با در دست داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: آن دسته از ساکنان شهرستان‌های مرزی استان که کارت خویش را دریافت کرده و بر اثر وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق نیاز به تغییرات احتمالی در تعداد افراد خانوار به واسطه کاهش، افزایش، تفکیک و یا اعلام مفقودی کارت دارند می‌توانند از دهه سوم دی‌ماه به تدریج به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود مراجعه کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: سهمیه ارزی مرزنشینان در سال جاری بصورت قطعی برای هر نفر 160 دلار بوده که به ازای صادرات انجام شده از این سهمیه برای واردات کالاهای مشمول مرزنشینان می‌توانند از معافیت در نظر گرفته در قانون برخوردار شوند.

انتهای پیام/69023/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول