اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تأکید کرد

لزوم ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت در مساجد بازار زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت و نماز جماعت در سطح مساجد واقع در حاشیه بازار تأکید کرد.

لزوم ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت در مساجد بازار زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید ناصری ظهر امروز در جلسه بررسی آسیب‌ها و مشکلات اقامه نماز اول وقت در بازار اظهار داشت: در این جلسه برنامه‌ریزی لازم برای توسعه نماز جماعت در مساجد بازار به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

وی بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت و نماز جماعت در سطح مساجد واقع در حاشیه بازار زنجان تاکید کرد و افزود: تلاش می‌شود با هم اندیشی اصناف و بازاریان برپایی نماز جماعت در مساجد استان با حضور گسترده بازاریان برگزار شود.

* برگزاری دوره آموزشی ویژه نماز اول وقت در سطح بازار زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی ویژه نماز اول وقت در سطح بازار زنجان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در طول پنج ماه گذشته برای بازاریان و اصناف علاقه‌مند برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هر ماه یک جلسه آموزشی برای بازاریان زنجان در این زمینه برگزار می‌شود، یادآور شد: مدرسانی از مرکز تخصصی نماز برای علاقه‌مندان در این دوره‌ها تدریس می‌کنند.

ناصری به استقبال خوب بازاریان و اصناف زنجان از این دوره‌های آموزشی اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره‌های آموزشی مباحث تخصصی مرتبط با نماز و بازار، کسب روزی حلال، نقش کسب روزی حلال در زندگی افراد، نقش بازاریان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز و... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

* تشویق بازاریان برای حضور در مساجد برای برپایی نماز جماعت

وی به نصب پوستر و بنر در سطح بازار زنجان اشاره کرد و افزود: این امر برای تشویق بازاریان برای حضور در مساجد برای برپایی نماز جماعت برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه باید آسیب شنایی لازم در زمینه برپایی نماز جماعت صورت گیرد، گفت: موانع موجود در این زمینه از طریق این دوره‌های آموزشی شناسایی می‌شود.

این مسئول در ادامه از برگزاری برنامه‌ای در ساعت 21 امشب در مسجد شیخ فتح‌الله زنجان خبر داد و بیان داشت: در این برنامه نقش بازاریان در ترویج فرهنگ نماز به بررسی پرداخته می‌شود.

ناصری در پایان بیان داشت: امید است اصناف و بازاریان زنجان استقبال خوبی از این برنامه داشته باشند.

گفتنی است، این جلسه با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، اذن‌الله خدایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، ابوالفضل طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه زنجان، سید میر یعقوب موسوی امام جمعه موقت زنجان، سید رضا موسوی امام جمعه موقت زنجان، رحیم حاج نائبی رئیس اتاق اصناف استان زنجان و معتمدین و افراد متنفذ بازار، ائمه جماعات مساجد حاشیه بازار، هیئت امناء و خادمین مساجد بازار برگزار شد.

انتهای پیام/73008/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول