اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم/ بیانات رهبر انقلاب درباره نقش شبکه‌های اجتماعی در فتنه 88 رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: در فتنه‌ 88 یکی از این شبکه‌های اجتماعی - که می‌توانست عامل فتنه و فتنه‌گران قرار بگیرد - احتیاج به تعمیر داشت؛ دولت آمریکا از او خواست تعمیراتش را عقب بیندازد؛ امیدوار بودند که بتوانند با این کارهای رسانه‌ای و شبکه‌ فیس‌بوک و توییتر و امثال این‌ها، نظام جمهوری اسلامی را براندازند.
۱۳۹۳-۱۰-۹ ۱۱:۴۸ http://fna.ir/
0
  بیانات رهبر معظم انقلاب که در این فیلم می‌شنوید: دشمنی‌هایی که از اوّل انقلاب، دولت ایالات متّحده‌ آمریکا و رؤسای جمهورِ مختلف با نظام اسلامی انجام داده‌اند، در زمان رؤسای جمهورِ مختلف است، امّا همه یک جنس است، همه یک‌جور است. اوّل قومیّت‌های داخل کشور را تحریک کردند، بعد کودتا تدارک دیدند، بعد عراق را وادار کردند به حمله، بعد به دشمن ما - که رژیم صدّام بود - کمک کردند در جنگ با ما، بعد تحریم را عَلَم کردند، بعد همه‌ وسائل جمعیِ دنیا را تحریک کردند و به خط کردند برای مقابله‌ با نظام اسلامی؛ در زمان رؤسای جمهور مختلف این کار انجام گرفته؛ الان هم دارد انجام می‌گیرد. در همین زمانِ رئیس جمهور کنونی آمریکا، در فتنه‌ 88 یکی از این شبکه‌های اجتماعی - که می‌توانست عامل فتنه و فتنه‌گران قرار بگیرد - احتیاج به تعمیر داشت؛ دولت آمریکا از او خواست تعمیراتش را عقب بیندازد؛ امیدوار بودند که بتوانند با این کارهای رسانه‌ای و شبکه‌ فیس‌بوک و توییتر و امثال این‌ها، نظام جمهوری اسلامی را براندازند؛ خیالهای احمقانه‌ خام! لذا نگذاشتند تعمیراتش را در آن برهه انجام بدهد، گفتند تأخیر بینداز، فعلاً بِرِس به این کار واجب‌تر. همه‌ وسائل و ابزارها را به خط کردند در مقابل نظام جمهوری اسلامی.
دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول