اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تکرار/گزارش خبرنگار اعزامی فارس از عراق - ۴۱

لاریجانی در نشست خبری: ایران از ظرفیتش برای خاموش کردن بحران تروریستی عراق دریغ نکرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار ملت و مردم عراق بوده و امروز هم از ظرفیت خود برای خاموش کردن بحران تروریستی عراق دریغ نکرده است.

لاریجانی در نشست خبری: ایران از ظرفیتش برای خاموش کردن بحران تروریستی عراق دریغ نکرده است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عراق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز (پنجشنبه) در سومین روز سفر به عراق، پس از دیدار با عمار حکیم در نشستی خبری، اظهار داشت: در دیدار امروز در زمینه تحولات مهم منطقه و مشکلات تروریستی و مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی گفت‌وگو داشتیم.

 

وی با بیان اینکه در این دیدار ارزیابی از جمع‌بندی مذاکرات در عراق داشتم، افزود: بسیار خوشحالیم که امروز شاهدیم در عراق فضای مودّت و دوستی حکم فرماست و این عنصر در آینده عراق تأثیرگذار است.

 

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: آقای عمار حکیم در این زمینه نقش مؤثر و دیدگاه‌های استراتژیک دارند و بنده راه روشنی را برای آینده عراق می‌بینم.

 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار ملت عراق بوده و امروز هم از ظرفیت خود برای خاموش کردن بحران تروریستی عراق دریغ نکرده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول