اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بهمئی خبر داد

اختصاص اعتبار 4 میلیارد تومانی برای بخش کشاورزی بهمئی/اجرای پروژه 150 هکتاری آبیاری قطره‌ای

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بهمئی از اختصاص اعتبارات 4 میلیارد تومانی برای بخش کشاورزی بهمئی خبر داد.

اختصاص اعتبار 4 میلیارد تومانی برای بخش کشاورزی بهمئی/اجرای پروژه 150 هکتاری آبیاری قطره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، جعفر گوهرگانی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی که به ریاست استاندار و با حضور مدیران کل استانی و رؤسای شهرستانی برگزار شد با بیان این‌که بهمئی در صورت تأمین آب کافی یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری استان می‌شود از مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس درخواست پی‌گیری تأمین آب مورد نیاز این شهرستان در بخش کشاورزی را کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی نیز همانند سایر حوزه‌های دیگر از محل‌های مختلف از جمله استانی، ملی، 180 و ملی استانی اعتباراتی برای بخش کشاورزی در نظر گرفته می‌شود از اعتبارات 40 میلیارد ریالی بخش کشاورزی در شهرستان بهمئی خبر داد.

این مسئول، حوزه آب و خاک را مهم‌ترین حوزه برای رشد و شکوفایی کشاورزی در این شهرستان دانست و گفت: به همین دلیل باید در حوزه‌های سدسازی و آبرسانی و پمپاژهای آب تلاش بیشتری شود و اعتبارات بیشتری هزینه کنیم تا بهمئی جایگاه واقعی خود در کشاورزی و باغداری را پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بهمئی با بیان مهم‌ترین طرح‌های حوزه کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: مهمترین پروژه‌های حوزه آب و خاک در شهرستان بهمئی مربوط به سد ایلی‌آباد است که با اجرای آن مشکل بخش زیادی از زمین‌های مرغوب شهرستان برطرف می‌شود.

گوهرگانی در پایان از سایر پروژه‌های عمرانی بخش کشاورزی نام برد و گفت: ساخت ایستگاه پمپاژ آب در روستاهای دوراب، کل جمشید و شاه زیار، استخر ذخیره‌سازی آب روستای قلات، سد ایلی‌آباد و زیر پوشش قرار دادن 150 هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان در طرح آبیاری قطره‌ای از سایر پروژه‌هایی است که باید با تخصیص اعتبارات مناسب در روند تکمیل آن‌ها تسریع شود.

انتهای پیام/82018/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول