اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر خوسف:

اجرای شبکه فاضلاب خوسف نیازمند توجه ویژه دولت است

رئیس شورای اسلامی شهر خوسف گفت: اجرای شبکه فاضلاب خوسف نیازمند توجه ویژه دولت است.

اجرای شبکه فاضلاب خوسف نیازمند توجه ویژه دولت است

علی رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان جنوبی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید چنانچه از نامش پیداست اوضاع آشفته حاکم بر عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور را با درایت و تدبیر آرام کرده و آرامش در حیطه‌های گوناگون را به جو جامعه بازگردانده است.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی از معدود استان‌هایی در کشور است که با توجه به وجود همه مشکلات و محرومیت‌هایی که با آن روبه‌روست مدام در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه حضور جدی و فعال داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوسف افزود: مردم مرکز استان و شهرهای دور و نزدیک در بامداد چهارشنبه سوم دی‌ماه جاری ثابت می‌کنند بر عهدی که با ریاست جمهوری در انتخابات سال گذشته بسته‌اند پایدار هستند.

رحیمی ادامه داد: مردم این استان نشان می‌دهند در راه همراهی و همدلی با دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد.

وی متذکر شد: مردم ولایتمدار خوسف به عنوان نزدیکترین شهرستان به مرکز استان نیز همراه دیگر مردم استان عاشقانه به مراسم دیدار رئیس جمهور شتافته و حضور پررنگی در مراسم مذکور خواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر خوسف به سفر وزیر نیرو به شهرستان خوسف اشاره کرد و یادآور شد: مردم ولایتمدار این شهرستان بعد‌ازظهر چهارشنبه هفته جاری به استقبال وزیر نیرو رفته و از حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان قدردانی می‌کنند.

رحیمی اظهار داشت: آنچه مسلم است و قابل پیش‌بینی، حضور خیره‌کننده مردم است که چون همیشه چشم معاندان نظام را خیره خواهد کرد و اما توقع این مردم قدرشناس از دولت تدبیر و امید در این شهرستان رسیدگی به اهم مشکلاتی است که به صورت کتبی و شفاهی در اختیار وزیر قرار می‌گیرند.

وی اجرای شبکه فاضلاب را از مهمترین مشکلات شهر خوسف عنوان کرد و افزود: رسیدگی به چاه‌های کشاورزی حفر شده به جای قنات، تصویب بیمارستان و لحاظ بودجه ملی، مجتمع فرهنگی و هنری و اتمام ساخت آن و استخر سرپوشیده و اتمام ساخت آن از جمله مشکلات این شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوسف ادامه داد: همچنین تأمین روشنایی بلوار ورودی شهر، تامین اعتبار میدان ورودی شهر از سمت جاده کرمان، توجه به دانشگاه پیام نور به عنوان تنها مرکز آموزش عالی، تامین اعتبار برای آسفالت معابر و تامین آب شرب سالم در این شهر از دیگر مشکلات این شهر است که نیازمند مساعدت و توجه ویژه دولت است.

انتهای پیام/69017/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول