اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از عراق -۲

لاریجانی: راه‌حل بحران تروریسم در گرو همکاری کشورهای اسلامی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که تنها راه‌حل بحران تروریسم در گرو همکاری و حمایت کشورهای اسلامی است.

لاریجانی: راه‌حل بحران تروریسم در گرو همکاری کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عراق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بامداد امروز (سه‌شنبه) در آخرین مرحله از سفر منطقه‌ای خود به 3 کشور سوریه، لبنان و عراق وارد نجف شد.

وی در بدو ورود به نجف در پاویون فرودگاه در جمع خبرنگاران، به تشریح علل و برنامه‌های سفر خود به کشور عراق پرداخت و گفت: قرار است که ما در عراق ضمن زیارت بارگاه ملکوتی اهل بیت ملاقات‌هایی را با مراجعه و بزرگان دینی داشته باشیم.

لاریجانی ادامه داد: به کشور عراق سفر کردم تا هم سلام ملت ایران را به مردم شریف عراق برسانم و هم پس از زیارت مرقد مطهر امام علی(ع) به کاظمین و کربلا نیز برای زیارت عتبات عالیات سفر می‌کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: در بغداد نیز ملاقات‌هایی با رئیس پارلمان، رئیس جمهور و نخست وزیر عراق با هدف بررسی مسائل 2 جانبه، موضوعات جاری منطقه و اقدامات تروریستی که در عراق رخ می‌دهد گفت‌وگوهایی داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی تنها راه‌حل بحران تروریسم را در گرو همکاری و حمایت کشورهای اسلامی دانست و گفت: با توجه به اینکه از سال گذشته تاکنون کشورهای منطقه نسبت به بحران‌های تروریستی هوشیارتر شده‌اند باید با بحث و گفت‌وگوهای مختلف با کشورهای گوناگون، مسئله و بحران تروریسم را در منطقه حل و فصل کرد.

لاریجانی در ادامه گفت: کشورهای منطقه 2 دسته هستند که تعدادی از آنها به صورت ضمنی از تروریسم حمایت و تعدادی نیز مخالفت خود را اعلام کردند و در کنار مردم عراق قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول