اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

از امروز

بیش از 4 هزار فعال قرآنی از مزایای بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی گفت: در زمانی تعیین شده 4 هزار و 386 نفر از فعالان قرآنی عضو صندوق حمایت از هنرمندان برای استفاده از مزایای بیمه تکمیلی ثبت‌نام کردند که این بیمه از امروز برای آنها قابل استفاده است.

بیش از 4 هزار فعال قرآنی از مزایای بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند

«حسن محمدی» مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به قطع شدن بیمه فعالان قرآنی از سال گذشته و قول وزیر ارشاد برای تأسیس صندوق حمایت از فعالان قرآنی تاکنون جلسه‌ای برای تشکیل این صندوق برگزار نشده است.

وی درباره ثبت‌نام بیمه تکمیلی فعالان قرآنی که در هفته‌های اخیر صورت گرفت، افزود: با رایزنی‌هایی که با مدیر عامل صندوق حمایت از هنرمندان داشتیم ثبت‌نام بیمه تکمیلی فعالان قرآنی عضو صندوق حمایت از هنرمندان از طریق سایت اتقان صورت گرفت که بر اساس آن 4 هزار و 386 نفر در مدت تعیین شده اقدام به ثبت‌نام کردند.

محمدی با بیان اینکه زمان پایان بیشتر بیمه‌های تکمیلی تا اردیبهشت‌ماه هستند، گفت: با توجه به اینکه 5 ماه تا اردیبهشت ماه فرصت داریم ما به جای مبلغ بیمه تکمیلی سالانه که 236 هزار تومان است مبلغی کمتر از 100 هزار تومان در نظر گرفتیم.

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی فعالان قرآنی از امروز اول دی‌ماه قابل استفاده است، افزود: این بیمه تکمیلی تا اردیبهشت‌ماه محاسبه شده است که با توجه به قول مسئولان امیدواریم تا پایان مهلت این بیمه تکمیلی صندوق حمایت از فعالان قرآنی تشکیل شده و شروع به عضو‌گیری کند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول