اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

خانه‌تکانی مالی و اداری در بخش کشاورزی یک ضرورت است

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جریان بازدید از مراکز خدمات کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت: خانه‌تکانی مالی و اداری در بخش کشاورزی یک ضرورت است.

خانه‌تکانی مالی و اداری در بخش کشاورزی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز، قدرت‌الله ویسی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی، حمزه سی‌سختی مدیر مالی و صمد منصوری مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مراکز خدمات کشاورزی شهرستان کهگیلویه بازدید کردند.

قدرت‌الله ویسی در همین زمینه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید به منظور نیازسنجی و آشنایی با مشکلات و خواسته‌های مراکز خدمات کشاورزی در شهرستان کهگیلویه، انجام شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ در این بازدید علاوه بر نیازسنجی مراکز خدمات کشاورزی در بخش‌های قلعه‌دختر، قلعه‌رئیسی و دیشموک، پروژه‌های عمرانی این سازمان نیز در این مناطق مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی شناسایی مشکلات و چالش‌های بخش کشاورزی را از دیگر اهداف این بازدید برشمرد و گفت: به‌روز رسانی نیازها و خانه‌تکانی در حوزه امکانات و سیستم مالی بخش کشاورزی از نیازهای ضروری بوده که در دستور کار معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

ویسی با اشاره به ظرفیت‌های بالای منطقه چاروسا و دیشموک در حوزه کشاورزی، گفت: در این بازدید، دیدارهایی با کشاورزان، و باغداران نیز انجام شد و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم.

وی بازدید از باغات، قنوات و کانال‌های آبیاری کشاورزان این مناطق را از دیگر برنامه‌های این بازدید یک‌روزه برشمرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین در این بازدید، دیدارهایی با مدیران و کارکنان مراکز خدمات کشاورزی بخش چاروسا و دیشموک صورت گرفت و نظرات، مشکلات، خواسته‌ها و پیشنهادات آن‌ها احصاء شد.

وی، انجام این دیدارها را لازم و اثرگذار خواند و گفت: اگر ارتباطات درون سازمانی در بخش کشاورزی نزدیک‌تر شود، بدون شک، شاهد چابکی سیستم به منظور افزایش کارایی این بخش خواهیم بود.

انتهای پیام/82005/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول