اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت نگارنصر خراسان جنوبی مطرح کرد

پرداخت 64 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت نگارنصر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون شرکت نگارنصر وابسته به بنیاد تعاون بسیج با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد به بسیجیان و آحاد مردم در استان 64 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت 64 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، مصطفی محمدپور در همایش بزرگ کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در جمع بسیجیان و فعالان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین کارآفرینان شهرستان سربیشه اظهار کرد: سال جاری در بحث طرح‌های اشتغالزایی 26 میلیارد و 800 میلیون ریال و در مبحث طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای حمایت از محصولات کشاورزی و دامپروری 37 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که مبلغ 11 میلیارد و 800 میلیون ریال در سرفصل تسهیلات قرض‌الحسنه و 25 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات عقود اسلامی با بهره 16 درصد به متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون پرداخت شده است.

وی سهم شهرستان سربیشه را در بخش اشتغال و کارآفرینی 850 میلیون ریال و در بخش طرح‌های اقتصاد مقاومتی 3 میلیارد و 340 میلیون ریال که در دو سر فصل تسهیلات قرض‌الحسنه و عقود اسلامی پرداخت شده، اعلام کرد و افزود: در این شهرستان از طریق طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای 55 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر شرکت نگارنصر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این شرکت آمادگی دارد تا در طرح‌های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی تسهیلات، آموزش و همچنین بازاریابی محصولات را برای متقاضیان فراهم کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه نیز در این همایش گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که مقاوم باشد، اقتصاد مقاومتی را هر کشوری می‌تواند داشته باشد اما متناسب با نیازهایش، سخنان مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی مختص ایران نیست بلکه این فرمایشات جهانی است.

علی شاهوردی افزود: یکی از مشکلات ما این است که خودمان به کالاهای ایرانی اهمیت نمی‌دهیم ما اگر می‌خواهیم اقتصادی پویا داشته باشیم باید از کالاهای تولید داخل استفاده کنیم؛ همیشه اینگونه نیست که کالای ایرانی بی‌کیفیت است، این را به ذهن و فکر ما تداعی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در شهرستان سربیشه بازارچه مرزی است اما متاسفانه مردم شهرستان از آن استفاده نمی‌کنند چون به سمت ظرفیت‌های این محور ترانزیتی نرفته‌اند و دیگران از این ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/69008/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول