اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

ورزش بناب سیاسی نیست

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش شهرستان بناب سیاسی نیست گفت: کارگروه ورزش طی 2,5 سال گذشته کارنامه موفقی در این شهرستان داشته است.

ورزش بناب سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات فوتبال شهرستان بناب که با حضور فرماندار، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی، مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال بناب و مدیر تیم فوتبال آرد اطهر تشکیل یافته بود، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان ورزش و هیئت فوتبال بناب به خاطر اهتمام به ورزش و جذب جوانان اظهار کرد: اگر در فوتبال درست سرمایه‌گذاری شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و کشور خواهیم بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تأسیس و راه‌اندازی باشگاه ورزشی شهرداری بناب خاطرنشان کرد: تا زمانی که باشگاه شهرداری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نکند، تمام هزینه‌های انجام شده نیز مشهود نخواهد بود.

باقری‌بنابی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت آرد اطهر بناب به خاطر حمایت‌های مادی و معنوی از تیم فوتبال آرد اطهر و صعود این تیم به مسابقات لیگ دسته سوم کشور، خواستار تقویت این تیم از ورزشکاران بومی منطقه شد.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط ورزشکاران با مسجد و مسائل دینی افزود: مسئولان ورزش و هیئت فوتبال باید سعی کنند در کنار ورزش معنویت را در ورزشکاران تقویت کنند و نگذارند ورزشکاران از مساجد فاصله بگیرند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش نباید سیاسی شود؛ تصریح کرد: خوشبختانه در بناب این اتفاق افتاده و ورزش شهرستان بناب سیاسی نیست.

انتهای پیام/60004/ع20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول