اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ ابراز اطمینان از امنیت زائران اربعین/ تظاهرات گسترده در آمریکا/ لغو شدن سخنرانی حسین شریعتمداری / اعلام مصادیق بدپوشی در زمستان باز شدن مرز شلمچه،‌ دیدار مدیرعامل خبرگزاری فارس با عضو سنای آرژانتین،مزایده اموال کمپ استقلال ، انتقاد بذرپاش از گرانی نان و افشاگری رسانه های اسرائیلی درباره هزینه های موساد برعلیه ایران، از مهمترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۹-۱۵ ۱۷:۲۳ http://fna.ir/
0

*هیچ نگرانی امنیتی درباره زائران عتبات عالیات در اربعین وجود ندارد/ مرزهای کشور امن‌ترین شرایط خود را سپری می‌کند/سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مرزهای کشور ایران امن‌ترین شرایط خود را سپری می‌کند و هیچ ناامنی در مرزها وجود ندارد.

*تظاهرات با شعار «نمی‌توانم نفس بکشم» در نیویورک/ سی‌ان‌ان: مردم واقعاً خشمگین هستند/هزاران معترض با فریاد زدن آخرین جملات سیاه‌پوست کشته‌شده توسط پلیس نیویورک، خشم خود را نسبت به خشونت پلیس آمریکا ابراز کردند.

*سیاسی،مدیرعامل پرسپولیس: مربی‌ای که نتیجه نمی‌گیرد خودش باید برود/ آقای آذری! هوادار همه چیز پرسپولیس است

*دریادار سیاری : جدیدترین موشک‌ها در رزمایش گسترده دریایی به کار گیری می شود/ یگان‌های بیگانه باید محدوده رزمایش را ترک کنند

*کاربران ایرانی در اینترنت احراز هویت می‌شوند/ ممنوعیت فروش سیم‌کارت به افراد زیر 18 سال/وزیر ارتباطات گفت: در راستای اهداف دولت برای دسترسی آزاد به اطلاعات از این پس کاربران ایرانی در فضای اینترنت شناسنامه‌دار می‌شوند تا کسی بدون هویت مشخص از اینترنت استفاده نکند.

*حدادعادل:پیوند زدن اقتصاد به مذاکرات اشتباه است/ در دوران اصلاحات می‌خواستند جنبش دانشجویی را در مقابل نظام قرار دهند

*سناتور ایراسابل: دشمنی آمریکا با ایران، دشمنی با آمریکای ‌لاتین است/ موسوی،مدیرعامل خبرگزاری فارس: زبان اسپانیولی را در «فارس» راه‌اندازی می‌کنیم

سناتور «خوان مانوئل ایراسابل» عضو مجلس سنای آرژانتین در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه فارس و رسانه‌های مستقل افکار عمومی را به مسیر حقیقت می‌برند، گفت: دشمنی آمریکا با ایران، دشمنی با مردم آمریکای ‌لاتین است.

*عارف:تمام تلاش اصلاح‌طلبان به دست‌ آوردن اکثریت مجلس دهم باشد

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح‌طلبان باید تمام تلاش‌شان را در به دست آوردن اکثریت مجلس آینده انجام دهند تا ان‌شاءالله مجلس دهم مجلسی کارآمد، متخصص و در شأن ملت ایران باشد.

*قلعه‌نویی:فدراسیون فوتبال جزیره‌ای اداره می‌شود/ حکم‌ها علیه من مثل فیلم‌های قبل از انقلاب است/

*حضور موگرینی در نشست‌های وزیران خارجه ایران و 1+5

مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا از «کاترین اشتون» خواسته است که همچنان به عنوان نماینده اروپا در مذاکرات هسته‌ای با ایران حضور داشته باشد.

*سرلشکر صالحی:نیروهای مسلح هیچ چشم‌داشتی به مسائل سیاسی و دیپلماسی ندارند

فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح هیچ چشم داشتی به مسائل سیاسی و دیپلماسی ندارد و تعجب میکنیم که برخی کار ما را با مسایل دیپلماسی و مذاکرات مرتبط می‌کنند.

 

*برنامه سخنرانی شریعتمداری در دانشگاه امیرکبیر لغو شد/مسئولین دانشگاه امیرکبیر با سخنرانی مدیرمسئول روزنامه کیهان به مناسبت 16 آذر در این دانشگاه مخالفت کردند.

 

*مصادیق بدپوششی زمستان 93 اعلام شد/ برخورد با ساپورت‌‌پوش‌ها/رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی گفت: کلاه حجاب کاملی برای بانوان محسوب نمی‌شود و با استفاده‌کنندگان مانتوهای کوتاه، تنگ و منقوش به تصاویر نامأنوس با فرهنگ ایرانی و ساپورت‌‌های بدن‌نما و منقش به طرح‌های مبتذل برخورد می‌شود.

 

*فرماندار خرمشهر: مرز شلمچه باز شد/ عبور 175 هزار زائر تاکنون از این مرز/فرماندار خرمشهر از بازگشایی مجدد مرز شلمچه خبر داد و گفت: تاکنون 175 هزار زائر از این مرز عبور کرده‌اند.

*روزنامه‌های اسرائیلی :تل‌آویو دنبال راه‌های جایگزین ؛ میلیاردها دلار موساد برای ضربه به برنامه‌ هسته‌ای‌ ایران بی‌نتیجه بوده است.

*هیگل کشته شدن گروگان آمریکایی در عملیات ناموفق نجات در یمن را تائید کرد/وزیر دفاع آمریکا روز شنبه تائید کرد که یک گروگان این کشور که در یمن در اسارت گروه تروریستی «القاعده» بود، پس از عملیات ناموفق نجات، به دست این گروه کشته شده است.

 

*شیار 143 در تلویزیون/مستند «شیار 143» روی آنتن شبکه 3 می‌رود

*طبیب‌زاده نماینده مجلس:تضاد با انقلاب از جانب جریانات نفوذی در دانشگاه‌ها دنبال می‌شود/ نگاه‌ها متوجه داعش و صهیونیسم باشد

*مزایده اموال کمپ استقلال به دلیل شکایت یک پیمانکار/شکایت یکی از پیمانکاران کمپ مرحوم ناصر حجازی باعث شده تا باشگاه استقلال وارد چالش جدیدی شود.

*نفت هفته گذشته را با قیمت کمتر از 70 دلار به پایان برد/قیمت نفت پس از 4 سال، هفته گذشته را برای نخستین بار با قیمت کمتر از 70 دلار در هر بشکه به پایان برد و گزارش مثبت بازار کار آمریکا نیز بازار را تکانی نداد.

 

*تیم جدید آندرانیک تیموریان امشب مشخص خواهد شد/ هافبک استقلال و برادرش بارها تاکید کرده‌اند شانسی برای باقی ماندن او در استقلال وجود ندارد.

*بذرپاش: اجرای هدفمندی برای افزایش درآمد دولت با قانون تناقض دارد/ کسی پاسخگوی افزایش قیمت نان نیست

*عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها برای افزایش درآمد دولت با روح این قانون تناقض دارد، گفت: متأسفانه قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند ولی هیچکس پاسخگو نیست.

*ناصر پاشایی،پدر مرتضی پاشایی:خودمان هم از میزان محبوبیت مرتضی حیرت کردیم

امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 952 هزارتومان خرید وفروش شد. همچنین نیم سکه 478هزار تومان معامله گردید.قیمت ربع سکه هم به 269 هزار تومان رسید.دلار هم 3360 تومان خریداری و 3370 تومان فروخته شد.

 

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول