اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

تمدید مهلت ارسال مقاله به اجلاس نماز

تاکنون 800 مقاله به دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ارسال شده است، با این وجود مهلت ارسال مقاله تا دهم آذر ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال مقاله به اجلاس نماز

به گزارش خبرگزاری فارس، داوری این مقالات در دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد با عنوان «نماز و تعالی فرهنگی» در محورهایی نظیر مفهوم‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز، مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز، سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز،  شاخص‌ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، آثار و دستاوردهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز و  موانع و آسیب‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان، پژوهشگران، فرهیختگان و صاحبان قلم و اندیشه می‌توانند مقالات خود را تا دهم آذر ماه در محورها و موضوعات  پنجاه و یک گانه مندرج در تارنمای www.ejlasnamaz.ir و از طریق رایانامه به همین تارنما یا به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(عج)، نبش خیابان زرتشت غربی، سازمان تبلیغات اسلامی(ساختمان شهید نواب)، طبقه اول، دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی و دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ارسال کنند.

به گزارش فارس، بیست و سومین اجلاس سراسری نماز دهم و یازدهم دی ماه سال جاری به میزبانی استان خوزستان در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول