اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

انتصاب یک معاون جدید در ستاد اقامه نماز

با حکم رئیس ستاد اقامه نماز، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی این ستاد منصوب شد.

انتصاب یک معاون جدید در ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در حکمی «سیدعلی منیری» را به سمت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز منصوب کرد.

در این حکم آمده است: امید است که در راستای فعال‌سازی تمامی ظرفیت‌های مردمی جامعه با جذب، سازماندهی و توانمند سازی اقشار مختلف خصوصاً جوانان و نوجوانان تحت عنوان یاوران نماز، تحول و نوآوری را در دستور کار خود قرار داده و با مدیریت جهادی و تمام وقت اقدامات و خدمات موثری را در این زمینه به عمل آورید.‌ ‌‌     

در ادامه این حکم می‌خوانیم: توکل به خدا، استعانت از قرآن، عترت و نماز و همچنین بهرهگیری از توان فکری و تجربیات اعضای محترم هیئت امناء و مشاورین ستاد،نخبگان و صاحب نظران راه گشا و یاریگر شما در این مسیر خواهد بود.

در پایان آمده است: بدیهی است برادران ستاد در مرکز و استان‌ها کمال همکاری و همیاری های لازم را با شما خواهند داشت. توفیقات روزافزون جنابعالی را برای تحقق همگانی شدن، حق‌گزاری و قدرشناسی نماز در جامعه اسلامیمان را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول